خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایتی از دیدار فرماندهان سپاه با رهبری در سال‌ها پیش

سردار رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) سپاه قدس در سوریه روایتی از دیدار فرماندهان سپاه با رهبری در سال‌ها پیش مطرح کرده است که به نقل از خبرگزاری فارس در پی می‌آید:

«سردار نوعی‌اقدام با اشاره به خاطره‌ای از دیدار ۸۰ نفر از سران سپاه با رهبر انقلاب اسلامی در سال‌ها پیش گفت: وقتی خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیدیم، ایشان یکی از مهم‌ترین مسائلی که بدان اشاره داشتند، این بود که باید بین خود و خدای متعالتان را اصلاح کنید و همه سرداران و سربازان سپاه اسلام را به توجه به خداوند متعال توصیه می‌فرمودند.

این فرمانده دوران جنگ تحمیلی با مخاطب قرار دادن بسیجیان حاضر در مراسم گفت: امروز اردوگاه بسیج و سپاه بدون تردید تجلی‌گاه توجهات امام زمان (عج) است و نباید فاصله‌ای بین ما و خداوند متعال وجود داشته باشد.

نوعی‌اقدم تصریح کرد: فرمانده معظم کل قوا تأکید می‌فرمایند که باید بین خود و خدایتان را اصلاح کنید و بین ما و خداوند متعال هیچ فاصله‌ای وجود نداشته باشد و از فرماندهان ارشد سپاه نیز خواسته‌اند تا این روال را ابتدا از خود، خانواده و بسیج آغاز کنند.

وی افزود: اگر امروز می‌خواهیم تا همچون هشت سال دفاع مقدس ابواب پیروزی به روی ما باز شود، باید به خداوند متعال و توکل به او توجه ویژه‌ای داشته باشیم»

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا