خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ولخرجی‌های ۳ میلیارد تومانی سفر استاندار و هیات همراه در روسیه»

سایت گیل خبر نوشت: «سفر پرحاشیه و پرحرف و حدیث استاندار گیلان و هیات همراه به روسیه در حالی به پایان رسید که پس از چندین و چند هفته همچنان خبری از شفاف سازی در خصوص هزینه های این سفر و منابع مالی آن منتشر نشده است.

از همان ابتدا، حضور برخی افراد نامرتبط در هیات عریض و طویل استاندار و افراد پرتعداد از استان در این سفر، با موج انتقادات صاحب‌نظران و رسانه‌ها روبرو شد.

بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه ها واقعا چه ضرورتی داشته که فقط ۸ نفر که نیمی از دولتی های این سفر محسوب می شوند از مدیران و کارمندان استانداری راهی این سفر شوند، افرادی که بیشترشان از حلقه رودسری های استانداری و همشهریان عباسی بودند.

اسناد رسیده به گیل خبر از هزینه‌کرد بیش از ۳ میلیارد تومانی در این سفر حکایت دارد که ظاهرا فقط یک نمونه آن، هزینه ۸ میلیونی برای نوش جان کردن خاویار است!

به نظر می‌رسد همچون سفرهای گذشته مقامات استان، این سفر نیز نه تنها در عمل، نتیجه ملموسی برای مردم گیلان نداشته است، بلکه هزینه‌های فراوانی را هم به جا گذاشته است.

همان گونه که پیشتر و در گزارش پیشین گیل خبر به آن اشاره شد، استانداری گیلان می‌بایست هرچه سریع‌تر هزینه‌های صرف شده در این سفر و منابع مالی آن را به صورت شفاف و روشن به اطلاع افکار عمومی برساند.

انتظار می‌رود قبل از آن که برخی افراد و یا رسانه‌ها که حتی ممکن است از روی عدم اطلاع صحیح و کافی، لیستی ناقص از مخارج این سفر منتشر کنند و باعث بی اعتمادی مردم شوند، خود استانداری گیلان به صورت صریح و مشخص، فهرست مخارج این سفر را منتشر نماید.

در حالی که این روزها اقشار مختلف جامعه تحت فشارها و مشکلات اقتصادی هستند و دولت سیزدهم نیز با شعار انقلابی‌گری و شفافیت و مبارزه با فساد به روی کار آمد، ضروری است علاوه بر انتشار فهرست مخارج، شفاف‌سازی در خصوص منابع مالی این هزینه‌ها نیز انجام شود که آیا هزینه سفر مدیران به خرج دولت بوده یا بخش خصوصی؟»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. 3 میلیارد عجیبه!!!! 3 هزار میلیارد رو نوشجان کردن کسی نگفت… به چند اون وقت شما برا 3 میلیارد امدی یقه تون رو جر میدین!!!! واقعا که

  2. همونطوری که دولتهای منتخب ما دولت تدبیر و امید و اصلاحات جواب دادند اینها هم از ما یاد میگیرند که جواب دهند

  3. با سلام. چرا این همه سفر خارجی توسط مدیران و دولت مداران انجام می‌شود کسی پیگیر نیست. حالا که مردی از جنس مردم و ولایت مدار برای پیشرفت استان گیلان پیشقدم شده زیر انتقاد می‌رود. یعنی واقعا اینقدر به مزاج عده ای سازگار نیست که یک استاندار مردمی بصورت جهادی خدمت کند؟ هيئت همراه بقدری قوی و همگام عمل کرد که عده ای را نلراحت کرد؟ چرا از توافقات به عمل آمده چیزی نمی‌گویید؟ آقا این همه هجمه برای چیست؟ اگر از جنس مردم و انقلاب هستید به استاندار مردمی و انقلابی هجمه وارد نکنید هر چند مردم استاندار مردمی و جهادی خود را خوب می‌شناسند.

    1
    7
  4. … موج میزنه
    بعد به فکر حجابن
    تمام رفقا رو با خود برده
    تا بعد از بازنشستگی شرمنده کسی نباشه
    استاندار … گیلان

    20
    2
    1. خواهشاً با اینافراد سخت برخورد کنید و دست های ناپاک را از بیت المال قطع کنید. بدبختای ندیده اینها حتی یک میلیون حاضر نیستند از جیبشان خرج کنند.
      همه مخارج رو ازشون بگیرید تا دوباره از این غلط ها نکنند

  5. خدا قوت.یعنی خدا رو خوش میاد که خدا می‌دونه چند میلیون نفر محتاج نون شب شون باشند من باور نمیکردم .واللهههههه‍ههه به جایی رسیدم که پول خرید یک قرص نون رو نداشتم بعد خاویار.کجایی حاج قاسم ببینی سرداران دولت سید محرومین چه ها میکنند.بعد شخص اول مملکت همه اینه‍ا رابرخود حرام و مثل امیرالمومنین غصه باید…از ما روی ما انتظاری نیست، و ماها رو اصلا نمی‌بینند.. از روی حضرت آقا سیدعلی خامنه‌ای مدظله العالی و مالک اشتر زمانش وشهدا خجالت …

  6. سلام .
    چرا سفر نتیجه نداشته ؟ پس جلوگیری روسها از برداشت منابع گازی خودمان بر چغندر بوده؟!

  7. اینها چیه میگید تا حالا ۳ میلیارد رو به دلار حساب کردید قدیم نیست که دلار الان ۶۰ تومنه آخه چند نفر از استانداری رفتن یعنی چی آخه باید از روزنامه شما چند نفر میبردن

  8. خیلیه؟؟؟؟؟؟ جیگرجان…. دار و دسته های اصلاح طلب که کولاک میکردن والا خدا کنه همه سفرها با دوسه تومن ختم به خیر بشه.

  9. بله از کارگر مالیات بگیرن. بردگی ازش تو کارخانجات بکشن بعد با اون پول به سوی خوشگذرانی

  10. ملت این جماعت را سه طلاقه کردن واقعا ملتی که صد ها هزار شهید دادن تا انقلاب به پیروزی برسه شايسته این همه بی‌حرمتی نبودند

  11. یک سر تا وان برو ببین چقدر هزینه داره. رفتند روسیه خب فقط هزینه پرواز و اقامت و حساب کنی معلوم میشه مبلغی نیست. خودتون و زدید به خواب یا رقابت سیاسی دارید.

    1. ما بعد از ۵۰ سال هنوز صبحانه رو لقمه نان پنیر میگیریم و به بچهامون میدیم و میگیم خدا رو شکر کنید. که همینم اقتصاد خرابه و مردم ندارن . که باز بچها در مدرسه همون رو با دوست خودش نصف میکنه ،، انصاف نیست ،
      خاویار ۸ میلیونی ، آخه مال کی ؟ از جیب کی ؟
      خدا رحمتت کنه سردار دلهای عزیز، کاش بودی ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا