خرید تور تابستان

تصاویر دلخراش از شهدا و همچنین کوچکترین شهید انفجار کرمان

پایگاه خبری رکنا نوشت: عکس دردناک کودک فوت شده در کرمان دل مردم را به درد آورد. گفته می شود 6 کودک در این اقدام ناجوانمردانه به شهادت رسیدند!

براساس گزارشات رسیده تاکنون تعدادی کودک در انفجار امروز فوت کردند که عکس دردناک یکی از آنها دل مردم را به درد آورد.

«هشدار: ویدئو‌ها شامل صحنه‌های دلخراش هستند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد. ‌‌‌‌‌و لعنت بر اسرائیل مرگ بر آمریکا.عرض تسلیت به خانواده های داغ دیده وطنم ایران شهر کرمان و ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای. من حریفتم ای اسرائیل کودک کش اگر جرات داری بیا و جنگ رو در رو کن نه اینگونه مخفی تا ما جوانان ایران درسی بهت بدهیم که در تاریخ جهان فراموش نشدنی باشد.من نسل سلیمانیم

    32
    11
    1. امید جان به شجاعت شما امید دارم، اما برای رویارویی با صهیونیسم باید به غزه بروید. از طریق خاک عراق و سوریه اقدام کنید. در باغ شهادت باز باز است.

  2. زن زندگی آزادی دشمن سواستفاده می کند و می شود خروجی اش این … دشمن نمی شناسد این اصلاح طلب هست یا اصولگرا چپ ای یا راستی زن هست یا مرد کودک هست یا نوجوانه کرمانی یا اصفهانی شمالی یا جنوبی فارس هست یا آذری آخوند هست یا دانشگاهی نظامی یا انتظامی ارتش هست یا سپاهی معلم هست یا دانشجو فقط او فقط دنبال ایران و ایرانی است بخاطر خدا حواسمان جمع شود یه کمی هم به هم دیگر مهربانتر باشیم الهی که مردم عزیز کشورم همیشه سالم سلامت و سربلند باشند.. و روح شهدا مظلوم کرمان شاد و از خدا می خواهم آن عزیزان سفر کرده را با خانم فاطمه زهرا (س) محشور فرمائید

    34
    2
  3. البته نوشتین چند کودک فوت کردند در حالیکه شهید شدند البته بعدش شاید به اکراه شهید نوشتین من قبلا به شما انتقام نیوز میگفتم ولی جادارد به پایگاه خبری شما واصلاح طلبا که به نوعی افساد طلب هستند ودچار خود کم بینی شده وغرب گدا هستند بایستی از امروز به چنین پایگاههای خبری الاغ نیوز گفت به قول دوستان از تک تک جملات وکلمات سایت شما بوی انتقام از انقلاب و اسلا عزیز می اید مثل سایت خبری تابناک عملا خوفناک است .

    21
    2
  4. تورامرابه خاطربسپار تودرخاطرتاریخ میمانی من فراموش شدم چون مثل تونبودم مظلوم.با صلابت.مومن.مرابه خاطربسپار تنها کاری که برایت کردم به سرم زدم وای حسین گفتم.

    من دیگرتورانخواهم دیدولی تومرامیبینی
    پس به یادم باش تاخوبم کنی راهنمایم باشی
    ای شهید راه ثارالله.خوب مرگی رابرگزیدی خوشابه حالت

    23
    2
  5. لعنت خدا بر دشمنان اسلام و ایران. الهی به زودی سرافکندگی و نابودی عاملان جنایت را ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا