خرید تور تابستان ایران بوم گردی

داعش مسئولیت واقعه‌ی تروریستی کرمان را پذیرفت [+بیانیه]

ایرنا، خبرگزاری دولت، با انتشار تصویر زیر نوشت:

“گروه تروریستی داعش رسما مسئولیت حمله تروریستی در کرمان را برعهده گرفت.

داعش با انتشار بیانیه‌ای رسما ۲ عملیات انتحاری در کرمان را برعهده گرفت

داعش در بیانیه خود نوشت:

در بخشی از غزوه «و هر کجا یافتید بکشید.» بیش از ۳۰۰ نفر از شیعیان مشرک در ۲ عملیات انتحاری در ایران کشته و زخمی شدند.

دیروز دو برادر «عمر الموحد» و «سیف الله مجاهد» به سوی تجمع بزرگ شیعیان مشرک در کنار مزار رهبر کشته شده خود «قاسم سلیمانی» در شهر کرمان در جنوب ایران رفته و کمربندهای انفجاری خود را در میان جمعیت منفجر کردند که بیش از ۳۰۰ نفر از شیعیان مشرک را کشت یا زخمی کرد”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. فقط اسرائیل و انصاف نیوز ک… میگه کار داعشه.
    وگرنه همه میدونن کار کاره اسرائیل به محوریت … است

    2
    20
  2. اینکه مشخصه دروغه. ایران اعلام کرده کیف حامل بمب. داعش میگه کمربند انتحاری. واضحه که داعش این ترور را گردن گرفته کن آمریکا و اسرائیل را تبرعه کنه. مشخصه که داعش امریکا اسرائیل پشت هم هستن
    اگر شهید قاسم سلیمانی حرمت داره عاملین اصلی رو پیدا کنید تا مجازات بشن

    5
    14
    1. اگه کیف بوده که باید اشخاصی رو بگیرند و بگن این افراد بودن پس انتحاری قویتره چون خودشون در دوربین ها اولین انفجار رو دیدن که انتحاری بوده

  3. برو گمشو کثافت عوضی
    قسم میخورم خون تک تک ایرانیان ،هم وطنانم،پاره های تک ایران زمین را نگذارم پای مال بشه
    به ولای علی انتقام خون هم وطنانم را میگیریم

    5
    4
  4. خلاصه داعش به سفارش امریکا یاهرکس دیگه اینکاررا کرده باشه اولین و بزرگترین اثرش اینه که سایه جنگ و رویارویی مستقیم ایران و اسراییل و به تبع اون امریکا راتاحدودی از کشور و ملت دور کرد؛درود به روان پاک مردم کرمان که ناخواسته سپربلای هموطنان خودشدن روح همگی شاد و قرین رحمت الهی

    6
    9
  5. سیاست مبتذل جهان امروز بر اساس “نفع” است. از اینرو باید دید در این رویدادهای اخیر از اکتبر جاری ( حمله حماس به رژیم صهیونیستی) چه کسی بیشتر نفع برده است. در یک کلمه روسیه.
    بسیاری از سرمایه داران یهودی ملیت روسی دارند، سازمان جاسوسی روسیه در یک عملیات فریب حماس را به حمله به اسرائیل کشاند. حمله ای که پیش تر با اسرائیل هماهنگ شده بود. از زمان غائله اکتبر فشار بر روسیه کمتر شده است و همه توجه ها به خاورمیانه بازگشته است. مانند دو سده اخیر ملت های خاورمیانه به دلیل بی لیاقتی و ناآگاهی و مزدوری سیاستمداران شان کارت بازی قدرتهای استعماری شده اند. از زمان رویداد اکتبر تا کنون تنها در غزه بیش از بیست هزار نفر کشته شده است و این بیشتر از همه کشته های جنگ روسیه و اکراین است. تلاش انگلیس و فرانسه و آمریکا برای پایان جنگ در خاورمیانه در آخر به معامله با روسها ختم خواهد شد. در آخر اسرائیل پولش را از هر دو طرف سرمایه داران و الیگارشهای روسی و اتحادیه اروپا و آمریکا می گیرد و ملتهای خاورمیانه جان شان را می دهند ، و قدرتهای استعماری به توافق تازه ای بر سر قرق گاه های شکارشان می رسند. متأسفانه ایران نیز به دلیل عدم داشتن دکترین امنیت ملی ، و دوری از سیاست موازنه منفی باید ماننند دو سده اخیر هزینه بدهد.

  6. خبرگزاری فارس تصویر بیانیه داعش را منتشر کرده است.
    مسئله اینجاست که:
    اقدام تروریستی در چهارشنبه انجام شده!
    بیانیه در شامگاه پنجشنبه (برابر با ۲۱ جمادی الثانی) منتشر شده!
    تاریخ درج شده در بیانیه روز جمعه برابر با ۲۲ جمادی الثانی است!
    واقعیت چیه؟

  7. خدا لعنت کند این داعشی ها را که اینجوری در بین مردم خودکشی می کنند. این مردم مشرک بودند و شما که آدم سر می برید مسلمان هستید!!
    در افشاگری‌های ادوارد اسنودن، پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا، علیه دستگاه‌های اطلاعاتی این کشور، درباره داعش آمده است: «سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در شکل‌گیری داعش نقش داشتند و در عملیاتی با نام لانه‌ی زنبور، گروه داعش را تشکیل دادند.»

    2
    4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا