خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برگزاری آنلاین انتخابات اسفند در کرمانشاه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به برگزاری آنلاین انتخابات پیش رو در اسفند ماه، گفت: اینترنت شعب اخذ رای را در سراسر استان کرمانشاه فراهم می‌کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی افق کرمانشاه نوشت: «مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه در نشست فرمانداران، شهرداران و بخشداران استان کرمانشاه با استاندار کرمانشاه که در سالن شهدای دولت برگزار شد با بیان اینکه یکی از زیرساخت‌های مورد نیاز برای شعب اخذ رأی اینترنت است، افزود: فرمانداران استان کرمانشاه می‌توانند در صورتی که اختلالی در شعب اخذ رأی وجود دارد از هم اکنون طی نامه‌ای موارد را اعلام کنند.

ابوالفضل محمدی بیان کرد: در مورد پایداری شبکه اینترنت و افزایش کیفیت آنتن دهی نیازمند همراهی اپراتور‌ها و پیمانکاران هستیم، اما بعضاً مشاهده می‌شود که یک سایت در منطقه راه اندازی می‌شود، اما اهالی آنتن مورد نظر را مضر می‌دانند و تقاضای جمع آوری دارند.
او ادامه داد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته آنتن‌های مخابراتی آسیب منفی ندارند و شرکت ارتباطات زیرساخت آماده دریافت و بررسی گزارش‌های دریافتی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه پایداری شبکه برای شعب انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است درخواست داریم حفاظت از تجهیزات و عدم قطعی برق زیرساخت‌های اینترنتی را داریم.

محمدی اضافه کرد: عملیات اجرای فیبرنوری در ۶ شهر استان کرمانشاه در حال اجراست که هشت اکیپ برای افزایش سرعت اجرای طرح اضافه شده‌اند و شهردار کرمانشاه نیز دستور داده‌اند پروژه‌های حفاری متوقف نشود. او عنوان کرد: امروز قرارداد آغاز اجرای فیبرنوری اسلام آبادغرب به امضا می‌رسد و در حال فراهم کردن شرایط فیبرنوری برای سایر شهر‌ها هستیم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا