خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صفحات اجتماعی خواننده معروف توقیف شد

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرامی خود مطلبی با عنوان «صفحات اجتماعی احسان دریادل توقیف شد» منتشر کرد. او نوشت:

ساعاتی پس از حضور امروز «احسان دریادل» در پلیس امنیت عمومی تهران، صفحات اجتماعی این خواننده در اینستاگرام و تلگرام توقیف شد.

روز گذشته رسانه رسمی قوه قضاییه، از احضار یک خواننده پاپ خبر داد..
در اطلاعیه دادستانی تهران آمده بود: «دادستانی تهران اعلام کرد در پی راه‌اندازی چالش غیراخلاقی از سوی یک خواننده در فضای مجازی، برای نامبرده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.»

به نظر میرسد انتشار جدیدترین موزیک ویدئوی احسان دریادل باعث این ماجراها شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. من کلیپشو دیدم خیلی قشنگ و حرفه ای ساخته شده بود و متاسفم برای کسانی که نمیتونن شادی مردمو و ببینن و صبح تا شب از بیت المال میخورن منم نماز میخونم منم روزه میگیرم ولی خدا به مردم اختیار داده تا خودشون انتخاب کنن شما عزیزان با این کاراتون وجهه دینم خراب کردید و هر روز دارید ضربه بیشتری بهش میزنید

      25
      2
  1. خوب به سلامتی انصاف نیوز راهم وادار کردن سانسور کنه و نظرات ملت مخالف را پخش نکنه .قشنگ شدیم کره شمالی .ما ملتی نیستیم که هر خبری را قبول کنیم .وقتی سانسور هست شبکه های خارجی مورد اعتماد میشوند …….

    26
    6
    1. سانسور در تمام کشورهای دنیا وجود دارد و در اروپا و آمریکا بیشترین سانسور هست و کسی نمیتونه منکرش بشه ، در بین شبکه های اجتماعی هم اینستاگرام سانسورچی خوبی هست ، نمونه اش در این شبکه اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی است که نام این شهید رو سانسور کامل یعنی حذف میکنند.

      6
      13
  2. موفق شدن مثل صادق بوقی یکی دیگه رو هم معروف کنند . موندیم چه کسانی چنین تصمیمات مضحکی رو اون بالا میگیرن . اگر اینستاگرام رو مسدود کردید که پس دیگه به قول خودتون کار تمام هست اگر هم نه که پس این مسخره بازی ها چیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا