خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه موقت همدان: نهادهای حقوق بشر وجدان ندارند

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه کشورهای متجاوز و حامیان آنها باید منتظر سرنوشت شوم باشند، گفت: زمانی حال و روز آنها بدتر از غزه می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی همدان پرس نوشت: «امام جمعه موقت همدان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) همدان با بیان اینکه افراد موثر باید از همه ظرفیت ها برای حضور مردم در انتخابات استفاده کنند، اظهار کرد: برای نمونه می توانند اعضای خانواده، دوستان، همکاران، بستگان و هر جمعیتی که ارتباط دارند را برای مسارکت در انتخابات شرکت کنند.

خطیب جمعه همدان با بیان اینکه امروز دل های انسان های مومن را مساله فلسطین و غزه جریحه دار کرده است، عنوان کرد: با این وجود رهبری انقلاب فرمودند “فلسطین پیروز است” یعنی خداوند دست این ملت را گرفته است.

حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی در خصوص مبارزه جهادگرانه حماس گفت: حماس 75 سال با رژیم صهیونیستی و امروز با تمام مستکبران شامل امریکا، اروپایی ها و برخی کشورهای بی‌غیرت عربی در حال نبرد هستند.

او با بیان اینکه امروز خفت، ذلت، شرمندگی و شکست همیشگی برای رژیم صهیونیستی و اربابان او در تاریخ ماندگار شده است، اذعان کرد: پشت صحنه بمباران برخی از شهرهای یمن توسط آمریکا و انگلیس، خیانت کشورهای عربی است چرا که آسمان کشورشان را در اختیار متجاوزان برای حمله به یمن قرار دادند.

امام جمعه موقت همدان با یادآوری فرمایش امام راحل که فرمودند اگر مسلمانان هر کدام یک سطل آب به سمت اسرائیل بریزند آن‌ را سیل می برد، گفت: با وجود این کلام اندیشمندانه رهبر کبیر انقلاب اما همان زمان و امروز خیلی از مسلمانان در برابر این جنایات سکوت کردند.

موسوی با بیان اینکه کشورهای متجاوز و حامیان آنها باید منتظر سرنوشت شوم باشند، عنوان کرد: زمانی حال و روز آنها بدتر از غزه می‌شود.

او بیان کرد: سازمان ملل و نهادهای حقوق بشر فاقد دین، وجدان و عاطفه هستند، اگر کشورها منطبق با فرموده رهبری انقلاب رابطه خود را با اسرائیل قطع و از داد و ستد با آن پرهیز می کردند رژیم صهیونیستی در یک ماه نخست جنگ سرنگون می شد.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه اگر همه کشورهای ظالم و مستبد به فلسطین حمله کنند باز هم باید بدانند مطتبق وعده الهی عاقبت، آینده، پیروزی، سربلندی و حکومت با فلسطین است، تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نیز حدود 44 سال با نقشه‌های شیطانی و تحمیل جنگ دست به ترور و کشتار و به شهادت رساندن افراد بی گناه در ایران کردند اما تاکنون چیزی عایدشان نشده است.

موسوی ضمن گرامی داشت خاطره شهدای حملات تروریستی کرمان افزود: مسوولان باید براساس فرموده رهبری فرزانه انقلاب، عاملان ترور افراد بی‌گناه در مراسم سالگرد شهید سلیمانی را به سزای عمل ننگین خود برسانند.

او در خاتمه گفت: مردم با حضور با شکوه و پررنگ خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بازهم دشمنان نظام اسلامی را ناامید کرده و مشت محکمی بر دهان آنها می کوبند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا