خرید تور تابستان ایران بوم گردی

همسایه‌های شرقی هم مورد حمله‌ی موشکی قرار گرفتند؟

سپاه پاسداران از حمله‌ی موشکی به «بخش‌هایی از منطقه» خبر داده‌است.

به گزارش انصاف نیوز، بر اساس آنچه تا این لحظه در سه اطلاعیه از سوی این نهاد نظامی اعلام شده‌است؛ مراکز «گروه‌های تروریستی» در سوریه موشک‌باران شده است و موشک‌های بالستیک مقر موساد در اربیل اقلیم کردستان را منهدم کرده‌اند.

بنا بر آنچه در اطلاعیه‌ی شماره‌ی دو سپاه پاسداران اعلام شده‌است یکی از اهداف حملات موشکی امشب پاسخ به رخداد تروریستی راسک بوده که جیش العدل مسئولیت آن را بر عهده گرفته بود که در همسایه‌های شرقی ایران فعالیت می‌کند.

از سوی دیگر بر اساس اعلام وزارت اطلاعات، عاملان واقعه‌ی تروریستی کرمان نیز در افغانستان از سوی داعش  آموزش دیده‌اند.

حال باید منتظر اطلاعیه‌های بعدی ماند و دید که موشک‌های سپاه راهی همسایه‌های شرقی هم شده‌اند و یا «پاسخ سخت» صرفاً شامل همسایه‌های غربی بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. البته با توجه به اینکه نهاد امنیتی نگاهش به اسرائیل بود می تونه جایی که مقر اسرائیل هست را بزند البته اگر شما به طور ذاتی طرفدار اسرائیل آمریکا و غربید که هستید و براتون مسئله ی حمله تروریستی به رایک و .. مهم نیست دیگه حرفی نداریم فکر کنید دفاع میشه کردند .نمایندگان آمریکا اروپا ع بستان اسرائیل مردم خدایا ما با چه کسایی تا الان زندگی می کردیم سرمایه های اسرائیل

    6
    8
    1. بله خیلی وقته با سرمایه های اسرائیل مثل محمود زبورچیان ملقب به الی کوهن ایران داریم زندگی می‌کنیم!

      2
      1
  2. کلا فرقی نمی‌کنه منشأ گروه‌های تروریستی کجا باشه.
    داعش خراسان حمله کرد، ولی چون صلاح نیست به افغانستان موشک بزنیم و با پاکستان هم رومون نمیشه حرف بزنیم، همین بغل میریم سراغ اربیل و یک بهانه‌ای پیدا می‌کنیم برای موشک زدن.
    مهم اینه که «پاسخ سخت» بدیم. حالا به کی، خیلی مهم نیست! موشک زدن مهمه!

    10
    7
  3. با اینکه منتقد حکومتم ولی برای این کار، به سپاه دست مریزاد می گویم. پاسخ جانیان داعشی فقط موشک کوبنده است و بس. منتظر پتک‌های کوبنده بعدی هستیم برای مقر داعشی ها در افغانستان و پاکستان.

    12
    8
  4. مگر تروریست ها داخل مقرها خوابیدن که میزنید تروریست ها پخش هستن زمان عملیات یکروز هماهنگ‌ حمله میکنن باید اینها زمینی زد

    1
    3
  5. موافق حکومت یا مخالف آن فرقی نمیکند.این همه ملت تحریم شد و سختی کشید که این موشک ها به درد همچین روزهایی بخورند و هرکس که خون هم وطنان ما رو ریخت در شرق یا غرب بایستی مجازات شود. ایکاش قدرت هسته ای هم داشتیم تا در برابر اسقاطیل هم مستقیم و بدون دغدغه پاسخ میدادیم

    4
    1
  6. نمیدونم چرا انقدر مریضی بی انصاف نیوز
    تیتر خبر نشون از غرض ورزی داره
    همسایه شرقی قرار گرفت یا مقرّ گروهک تروریستی در همسایه شرقی
    ادم فک میکنه شما خودتو زدی بخواب
    البته اگه..

    1
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا