خرید تور تابستان

«افزایش بیش از 88 هزار مترمربع به فضای بهداشتی درمانی کاشان»

پایگاه خبری کاشان باما به نقل از ایرنا نوشت: «معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفـت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۸۸ هزارو ۸۳۰ متر مربع پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان در حال اجراست.
دکتر نجات خیری پور افزود: دانشگاه علوم پزشکی کاشان که سال ۱۳۶۵ راه‌اندازی شده است، امروز با ۵۶ کد رشته و ۴۰ رشته تحصیلات تخصصی (تکمیلی) و سه هزارو ۴۸۳ دانشجو و ۳۰۱ عضو هیات علمی فعالیت دارد.

او اظهار کرد: ۶ بیمارستان، پنج دانشکده، چهار هزارو ۷۷۰نفر کارکنان دانشگاه، ۵۷ پایگاه بهداشتی و ۲۹ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای زیر پوشش این دانشگاه در کاشان فعالیت دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تامین و ارتقای تجهیزات پزشکی از خدمات مستمر نظام است، گفت: طی ۲ سال گذشته هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه اضافه شده است.

خیری پور با اشاره به تکمیل پروژه بیمارستان امام حسن (ع) بیان کرد: تکمیل پروژه ابوزیدآباد و خانه های بهداشت و غیره از دیگر فعالیت‌های مهم دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان در کاشان بوده است.

او افزود: تعرفه خدمات پزشکی نسبت به رقم بالای تورم ایجاد شده؛ پایین می باشد؛ وصول مطالبات بیمه‌ای با تاخیر انجام می شود و همین امر موجب شده که مطالبات پرسنل معوق باشد، ماهیانه ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه حقوق و مزایای نیروهای شرکتی را پرداخت می‌کنیم و تاخیر در وصول مطالبات از سازمان های بیمه‌ مشکلاتی در تامین برخی هزینه‌ها بوجود می‌آورد که نیازمند مساعدت از سمت وزارت بهداشت هستیم.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا