خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله‌ی آمریکا به پایگاه‌های «الحشد الشعبی»

چند ساعت پس از آن حمله‌ای مجدد به پیاگاه آمریکایی عین الاسد و شنیده‌شدن صدای انفجار در نزدیکی پایگاه آمریکا در میدان گازی «کونیکو» سوریه، نیروهای آمریکایی به پایگاه‌های «الحشد الشعبی» حمله کردند.

خبرگزاری فارس به نقل از صابرین‌نیوز گزارش داد که جنگنده‌های آمریکایی در حملات جداگانه‌ای به استان‌های بابل و الانبار، پایگاه‌های الحشد الشعبی وابسته به دفتر نخست‌وزیری عراق را هدف قرار دادند.

رسانۀ عراقی صابرین‌نیوز از حملۀ جنگنده‌های آمریکایی به منطقۀ جرف‌النصر در ۶۰ کیلومتری جنوب غربی بغداد واقع در استان بابل خبر داد.

المیادین گزارش داد که صدای حداقل ۵ انفجار مهیب در پی حملۀ هوایی به جرف‌النصر به گوش رسیده است.

برخی منابع غیررسمی می‌گویند که احتمالاً دانشکدۀ نظامی در جرف‌النصر و منطقه‌ای نزدیک گذرگاه «طریبیل» در مرز عراق-اردن هدف حملات بوده‌اند.

یک مقام نظامی آمریکایی به الجزیره گفت که نیروهای این کشور هم‌اکنون مشغول انجام حملاتی به پایگاه‌های نظامی در غرب عراق هستند.

گزارش‌های اولیه از کشته شدن ۲ عضو الحشد الشعبی

صابرین‌نیوز نوشت: براساس گزارش‌های اولیه، ۲ رزمنده الحشد الشعبی در حملات آمریکا به شهر القائم، به شهادت رسیده‌اند.

الجزیره نیز به‌نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که حملات به کتائب حزب‌الله عراق در واکنش به عملیات‌های اخیر علیه پایگاه‌های این کشور انجام شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. دمش داغ. (پایگاه‌های الحشد الشعبی وابسته به دفتر نخست‌وزیری عراق)!!!؟؟ ولله تا اونجا که همه میدونن، حشد الشعبی وابسته به جمهوری اسلامیه نه دفتر نخست وزیری عراق!!!

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا