خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش پزشکیان به بیانیه جبهه اصلاحات؟

باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیما گزارشی از مصاحبه‌ای با مسعود پزشکیان درباره‌ی موضع جبهه اصلاحات منتشر کرده است که دقیق به‌نظر نمی‌رسد.

جبهه اصلاحات تا امروز هیچ موضعی درباره‌ی انتخابات نداشته و صرفا سندی راهبردی را به تصویب رسانده است. اظهارنظر افراد عضو این جبهه هم موضع این جبهه نیست و به‌نظر می‌رسد که خبرنگار این رسانه در سوال‌هایی به نظر افرادی عضو این جبهه اشاره کرده است.

این خبرگزاری وابسته به صداوسیما که رفتار آن در انتخابات همسو با جریان جبهه پایداری به نظر می‌آید، تمام آنچه پزشکیان گفته است را منتشر نکرده و گزارشی از آن را نشر داده است.

با این حال پزشکیان درباره‌ی موضع ناتوانی شرکت در انتخابات، گفته است: «این‌ها گروهی از اصلاحات هستند و همه اصلاحات که نیستند».

بخشی از جبهه‌ی اصلاحات نظر منفی به شرکت در انتخابات پیش رو دارند و بخشی از آنها در همین شرایط نیز در آن شرکت خواهند کرد.

دکتر پزشکیان جزو جریان سیاسی اصلاح طلب و میانه‌روها محسوب می‌شود. او در حال حاضر نماینده‌ی مجلس است و همچنین برای انتخابات پیش رو هم کاندیدا شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بابا با این پزشکیان خفه‌مون کردید چقدر او را تبلیغ می‌کنید!؟ معلومه که این سایت متعلق به او و یا بسیار نزدیک به اوست. وی سه دوره نماینده مجلس بوده است، بفرمایید که بجز چند نطق خنثی که خط قرمزها کاملا در آنها رعایت شده، کدام یک از وظایف دیگر نمایندگی را انجام داده است؟ چند وزیر را به مجلس آورده؟ چند نفر را استیضاح کرده؟ با وزارت چند وزیر پیشنهادی مخالفت کرده؟ از کدام شخص و نهاد انتصابی انتقاد کرده؟ اما تا دلتان بخواد از افراد فاسدی مثل خدادادی و رحمانی حمایت کرده است! اگر او هم یک نماینده واقعی بود قطعا مثل سایر نمایندگان واقعی و منتقد تا کنون ردصلاحیت شده بود.
    البته می‌دونم که این پیام منتشر نخواهد شد.

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا