خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی در مرحله مسیرسازی است»

استاندار خراسان جنوبی از انتقال آب دریای عمان به عنوان یک ابرپروژه یاد کرد و گفت: این پروژه در خراسان جنوبی در مرحله مسیرسازی است.

روزنامه خراسان جنوبی به نقل از خبرگزاری مهر نوشت: «استاندار خراسان جنوبی در دیدار با معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه در کنار همه اقدامات ارزنده‌ای که در حوزه زیرساختی خراسان جنوبی انجام شده، چند ابر پروژه مهم در حال اجرا است، اظهار کرد: این پروژه‌ها از مطالبه‌های دیرینه مردم است. به واسطه موقعیت اقلیمی خراسان جنوبی و مشکلاتی که زمستان سال گذشته از سرمای شدید هوا بر استان حاکم شد، موضوع اتصال استان به رینگ سراسری پیگیری شد و به نتیجه رسید.

جواد قناعت ادامه داد: با اهتمام دولت، عملیات اجرایی پروژه اجرای خط لوله انتقال گاز دشتک زابل به نهبندان با ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی شده است که این پروژه در حال اجرا است. او در زمینه پروژه راه آهن خراسان جنوبی یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه به طور رسمی در جریان سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی در شهریورماه امسال آغاز شده است. استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه محل تأمین اعتبار این پروژه مشخص شده است، اظهار کرد: فقط زیرسازی آن ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد. قناعت از انتقال آب دریای عمان به عنوان یک ابرپروژه یاد کرد و گفت: این پروژه در استان خراسان جنوبی در مرحله مسیرسازی است.

به گفته او راه اندازی مجدد کارخانه قند قهستان هم از اتفاقات میمون دولت سیزدهم در استان خراسان جنوبی است که تنها سه ماه و ۲۳ روز بعد از وعده رئیس جمهور در شهرستان درمیان محقق شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا