خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شوخی مرگبار یک کودک با اسلحه در فهرج کرمان منجر به قتل شد

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج گفت: شوخی مرگبار پسر بچه ۹ ساله با اسلحه کلت کمری منجر به فوت یک پسر بچه ۹ ساله دیگر در بخش نگین کویر فهرج شد.

سایت گفتارنو (کرمان) به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان نوشت: «امیرحسین بهجتی اظهارداشت: متاسفانه روز گذشته دو پسر بچه ۹ ساله در روستای الله‌آباد از توابع این شهرستان با یک قبضه سلاح کلت کمری مسلح که در منزل در دسترس دو کودک بوده در حال بازی بودند که یکی از پسرها به قصد شوخی به طرف دوست هم سن خود نشانه می‌گیرد و متاسفانه تیراندازی صورت گرفته و کودک ۹ ساله دیگر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه وجود سلاح‌های غیرمجاز در منطقه تهدیدی برای امنیت شهروندان و جان انسان‌هاست، گفت: بلافاصله این کودک به بیمارستان شهرستان همجوار (ریگان) اعزام می‌شود ولی در اثر اصابت گلوله به سر و صورت و شدت جراحات و خون‌ریزی، متاسفانه فوت می‌کند.

بهجتی عنوان کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است و موضوع در حال بررسی است و تحقیقات تکمیلی در این رابطه از سوی دستگاه قضایی و پلیس همچنان ادامه دارد.

این مقام قضایی با هشدار به اینکه نگهداری سلاح غیرمجاز جرم محسوب می‌شود، اظهارداشت: متاسفانه بی‌احتیاطی پدر خانواده در دسترس قرار دادن اسلحه غیرمجاز منتهی به این حادثه دلخراش و غیرقابل جبران شده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا