خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گوهر عشقی: مادر ستار بهشتی یا فعال سیاسی؟

گوهر عشقی نامی‌ست که در سال‌های اخیر و پس از درگذشت فرزندش، ستار بهشتی، در رسانه‌ها دیده می‌شود. سایت اصولگرای تابناک در متنی درباره‌ی خانم بهشتی که برخی ادعاها در آن مطرح شده نوشته است:

گوهر عشقی مادر ستار بهشتی، وبلاگ‌نویس ایرانی است که در آبان ۱۳۹۱ فوت کرد. وی مرگ پسرش را به موضوعی رسانه‌ای تبدیل کرد و باعث جنجال گسترده‌ای شد.

دیدار با کاترین اشتون

گوهر عشقی در ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۲ در سفارت اتریش در ایران با کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار کرد.

ارسال نامه به دونالد ترامپ

عشقی با ارسال نامه‌ای به دونالد ترامپ خواستار برقراری صلح میان مردم ایران و آمریکا شد و بابت شعار مرگ بر آمریکا عذرخواهی کرد.

حواشی

برخی بر این باور هستند که گوهر عشقی توسط برخی افراد دارای زاویه با انقلاب اسلامی مدیریت می شود و رفتار و اقداماتی مثل ارسال نامه به رئیس جمهور آمریکا نه از سوی او بلکه از سوی دیگر افراد و با نیات خاص صورت می گیرد.

ماجرای ضرب و شتم گوهر عشقی

گوهر عشقی روز پنج‌شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ در گفت و گو با رسانه های معاند مدعی شد که در راه مزار فرزندش، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحیه سر و صورت مجروح شد.

رسانه ملی روز پنجشنبه ۲۵ آذرماه و طی گزارشی خبری برگرفته از دوربین های مدار بسته محل حادثه نشان داد که اساساً حادثه ای که برای گوهر عشقی رخ داد به واسطه ضرب و شتم او توسط موتورسواران نبوده است و عشقی در مسیر مرکز واکسیناسیون و نه مزار فرزند به زمین می خورد و صورتش زخمی می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا