خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بازی ایران – سوریه | حواشی و سابقه تقابل دو تیم

پخش زنده بازی ایران – سوریه را اینجا به صورت رایگان ببینید:

https://mediatv.vidolim.ir/live/Sport

ورزش 3 نوشت: تیم ملی سوریه در تقابل‌های خود برابر ایران تنها یک برد در کارنامه خود دارد
تیم ملی فوتبال سوریه در 32 بازی برابر ایران فقط یک برد و 14 تساوی و 17 شکست داشته است
 ایران در نخستین بازی‌اش در سال 1973 با یک گل به پیروزی رسید. جالب است که تنها پیروزی سوریه برابر ایران نیز در همان سال در بازی برگشت با نتیجه مشابهی رقم خورد.
سوریه و ایران نخستین بازی دوستانه خود را در سال 2019 انجام دادند که با پیروزی 5 بر صفر ایران پایان یافت. دو تیم در بازی بعدی در سال 2021 رودرروی هم قرار گرفتند که ایران این بار 3 بر صفر پیروز شد. آخرین بازی سوریه و ایران در چارچوب انتخابی جام جهانی 2022 با پیروزی 3 بر صفر ایران به پایان رسید

فروش کامل بلیت بازی تیم ملی ایران و سوریه باعث ایجاد بازار سیاه شد و دردسرهایی را برای تماشاگران به وجود آورد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه (۱۱ بهمن) در مرحله یک هشتم نهایی هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه «عبدالله بن خلیفه» شهر دوحه به مصاف تیم ملی سوریه خواهد رفت.* ورزشگاه عبدالله بن خلیفه یکی از کم ظرفیت ترین ورزشگاه‌های دوحه است که حدود ۱۲ هزار نفر گنجایش دارد. همین امر باعث شد ظرفیت آن زود تکمیل شود و بازار سیاه بلیت فروشی هم شکل بگیرد.

* اتوبوس تیم ملی ایران در حالی به سمت ورزشگاه حرکت کرد که باز هم تشویق بازیکنان این تیم توسط هواداران حاضر مقابل هتل بدرقه کننده ملی پوشان بود.

* برد سه بر یک ژاپن مقابل بحرین تکلیف حریف بعدی برنده بازی امروز را روشن کرد. همین امر باعث گفت و گوی اهالی رسانه در مرکز رسانه‌ای استادیوم عبدالله بن خلیفه شد. اکثر آنها ایران را برنده بازی امروز پیش بینی کردند.

* طرفداران تیم ملی ایران زودتر از سوری‌ها وارد ورزشگاه شده و با پرچم‌ها و ادواتی که در اختیار داشتند به تشویق تیم ملی پرداختند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا