خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش وکیل صالح نیکبخت به خبر منتشرشده درباره‌ی ضرب و شتم او

وکیل صالح نیکبخت خبر منتشرشده پیرامون ضرب و شتم این وکیل دادگستری در برخی رسانه‌ها را تکذیب کرد.

به‌گزارش انصاف نیوز، علی رضایی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت: خبری که امروز در مورد موکلم آقای ‎صالح نیکبخت در برخی رسانه ها منتشر شده، بطور کلی خلاف واقع است.ایشان بعلت مشکلاتی که در ناحیه ی بلع داشتند در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته اند و در حال حاضر ایام نقاهت را در یکی از بیمارستان تهران سپری می کنند.

عدنان حسن‌پور، روزنامه‌نگار کرد منتقد نظام، با تایید گفته‌های وکیل آقای نیکبخت نوشته‌است: ‏خبر منتشرە در مورد ضرب و شتم آقای ‎صالح نیکبخت در زندان از اساس کذب است و آقای رضایی، همکار و وکیل مدافع ایشان نیز خبر را تکذیب کردەاند. آقای نیکبخت بە دلیل تجویز پزشک مبنی بر ضرورت فوری جراحی لثە و دهان در بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفتەاند و دادگاە نیز بر همین اساس مهلت درمانی برای ایشان در نظر گرفتە است.

عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی، در‌باره‌ی خبر غیرواقعی منتشرشده پیرامون ضرب و شتم صالح نیکبخت نوشت: انتشار این نوع اخبار خلاف واقع، موجب بی‌اعتمادی به اخبار دیگر هم می‌شود. چند روز پیش برای دیدن ایشان به دفترشان رفتم و هیچ چنین مشکلی نبود. اگر زندان می‌رفتند فوری مطلع می‌شدم. خبر آقای دکتر رضایی وکیل ایشان دقیق است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا