خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آذربایجان شرقی مقصد سرمایه‌گذاری‌های جدید

سایت عصرآزادی آنلاین نوشت: «مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به کسب رتبه نخست استان در صدور جواز تاسیس ایجادی گفت: بر اساس آمار در ۱۰ ماهه امسال یکهزار و ۷۰۰ فقره جواز تاسیس ایجادی برای شروع سرمایه گذاری‌های جدید صادر شده که این موضوع همچنان افزایش علاقه مندی به سرمایه گذاری در بخش صنعت استان را نشان می دهد.
محمدجعفر عظمائی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین صدور جواز تاسیس ایجادی مربوط به شهرستان‌ های تبریز، شبستر، آذرشهر و بستان‌آباد است.

محمدجعفر عظمائی افزود: بیشترین صدور جواز ایجادی به ترتیب متعلق به گروه‌های صنعتی محصولات فلزی فابریکی، محصولات از لاستیک و پلاستیک، ساخت مواد و محصولات شیمیائی، ساخت ماشین‌ آلات و تجهیزات و محصولات غذائی و آشامیدنی‌ها است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: دو هزار و ۹۰۰ طرح‌ در دست اجرا اعم از جوازهای تاسیس دارای پیشرفت فیزیکی در داخل و خارج شهرک های صنعتی استان با ارزش سرمایه‌ گذاری حدود ۵۶ همت و پیش‌ بینی ایجاد اشتغال حدود ۳۹ هزار نفر در حال اجرا بوده که از این تعداد یکهزار و ۱۰۰ طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است.

عظمائی از کسب رتبه نخست آذربایجان شرقی در صدور جواز تاسیس توسعه ای خبر داد و اضافه کرد: در ۱۰ ماهه امسال ۱۵۰ فقره جواز تاسیس توسعه‌ ای با ارزش پیش بینی سرمایه گذاری ۱۰ همت و با اشتغال ۵ هزار نفر برای افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و تنوع محصولات صادر شده که نشان دهنده افزایش علاقه مندی واحدهای صنعتی استان به توسعه واحدهای تولیدی است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی یادآور شد: بیشترین صدور جواز توسعه‌ ای در این بازه زمانی مذکور متعلق به محصولات از لاستیک و پلاستیک، محصولات فلزی فابریکی، محصولات غذائی و آشامیدنی‌ها، ساخت فلزات اساسی و سایر محصولات کانی غیرفلزی است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا