خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زمین تهی‌ست زِ رندان | علیرضا کفایی

علیرضا کفایی در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان “زمین تهی‌ست زِ رندان” نوشت:

آقای شفیعیان نوشته اند که “آقای تاجزاده! استدلال بیاور رای ندهم” و با درشتی سخن را آغاز کرده اند که ” آقای تاجزاده در یادداشت‌هایی که هر چند روز از داخل زندان اوین منتشر می‌کند مواضعی در حد تکفیر کسانی می‌نویسد که بخواهند در انتخابات پیش روی رای بدهند و یا کاندیدا داشته باشند” و اشاره کرده اند که “هیچ منطقی هم در استدلال‌های او پیدا نمی‌کنم” و سوالاتی را مطرح کرده اند…

آقای شفیعیان همین که می گوئید از داخل زندان اوین یادداشت هایی منتشر می کند؛ بهترین دلیل است بر رای ندادن و عدم شرکت در انتخابات، شما بفرمائید چرا آقای تاجزاده زندان است؟ مگر انتقاد و اعتراض به وضعیت اسفبار کنونی و سخن گفتن و نظر دادن جرم است که ایشان را زندان کرده اند؟ دلیل از این روشن‌تر که آزادی بیان و آزادی پس از بیان نیست و چرا باید در تقویت کسان و گروه هایی از طریق انتخابات کوشید که با حبس و حصر و زندان؛ آزادی و آزادیخواهی و جامعه مدنی را سرکوب می کنند؟ و چگونه است فردی که به قول شما عمری انتخابات برگزار کرده و زیر و بم کار را می داند و می داند عملکرد و رفتار حذفی شورای نگهبان چگونه است و در انتخابات های گذشته بارها اعتراض کرده و شکایت دبیر شورای نگهبان را نموده که نمونه های زیادی وجود دارد از حذف آقای علیرضا رجایی و راه دادن آقای حداد عادل به مجلس تا حذف آرایی برای راه یابی مرحوم هاشمی رفسنجانی به مجلس و …  ولی هیچکس و هیچ دستگاهی پیگیری نکرده است و آیا نباید حق را به آقای تاجزاده داد؟

چرا می گوئید مواضعی در حد تکفیر… چرا از تکفیر کردن آقای تاجزاده و دیگران از سوی بخش‌هایی از حاکمیت نمی گوئید و آیا این مردم و جامعه مصیبت زده را نمی بینید که شمشیر تکفیر بر سر تاجزاده بلند کرده اید که از حق مردم و انتخابات آزاد می گوید؟

در انصاف نیوز نشسته اید و بی انصافی می کنید، چشم بر ویژه گزینی ها و یکدست سازی ها بسته اید و توقع دارید ملت با ساز افرادی که همه را به غیر از اقلیتی منحرف و منفعت طلب که ایران و اسلام را به نابودی کشانده است؛ برقصد؟ شما هم مانند تاجزاده طرف ملت بایستید تا بهتر حقایق را ببینید.

در منطق استدلال! شما برای رای دادن بفرمائید که رای دادن های قبلی چه فایده ای داشته؟ چه منطقی است که 1376 را با 1402 مقایسه می کنید؟ آیا ایران امروز همان جامعه 76 است؟ آیا جنبش سال گذشته را به این زودی فراموش کرده اید؟ آیا فقر و گرانی و بحران های متعدد و دولت و مجلس فعلی را نمی بینید؟ واقعیت روی زمین اینهاست و زندگی مردم با توهم و خشونت ها و زندان ها و بستن دهان ها و … نمی چرخد. کاش سال 76 بود تا بازهم با نیمچه آزادی های داده شده مردم در انتخابات شرکت می کردند و وضعیت اقتصادی و معیشتی تکانی می خورد و از این وضع فلاکت بار رهایی می یافتند! اما نیست! واقعیت این است که معرفی نامزد و یا هرگونه رفتاری که در تحکیم این وضعیت باشد معنایی جز “ظلم شویی” و ” قبح زدایی” ندارد.
کدام میانه رو را می خواهید به مجلس بفرستید؟ گیریم آقای پزشکیان و امثال ایشان هم به مجلس راه یافت؛ آیا زندگی مردم آباد می شود؟ اولاً که مدیون شده اند و در ثانی تا برخی‌ها و شورای نگهبان و دولت نظر لطفی به آنان نکردند،؛ تائید نمی شدند و با این منتی که بر گردن دارند برای بهبود زندگی مردم چه می توانند بکنند؟ تا وقتی که دستور و سیاست از جای دیگر داده می شود؟

آقای شفیعیان با زندان و حذف رقیب و مهاجرت نخبگان و انزوای فرزانگان و اساتید و با هراسی که در دل مردم انداخته اند “زمین تهی‌ست زِ رندان” و این نهادهای یکدست ناتوان بحران زده فعلی است که از انقلابیگری دم می زند نه آقای سیدمصطفی تاجزاده که در زندان است.
اگر دست به یقه شده اید!! یقه حاکمیت را باید بگیرید نه تاجزاده را که در زندان است، اگر هم یقه درانی می کنید می بایست برای مردان و زنانی که در دفاع از حق در زندان اند یقه درانی کنید.
چه می شود کرد که “زمین تهی‌ست زِ رندان”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. جناب آقای کفایی درود. هرچند که تکرار مکررات است، اما شما بفرمایید، نتیجه، ایستادن در برابر دشمن نگهداشتن خاکریز به خاکریز جبهه ها چه بود؟ خوب می توانستیم خاکریز ها را به دشمن تحویل دهیم، بعد شهر به شهر اِشغال و و شکست !!؟ حالا که خاکریز قوه ی قضائیه دست ما نیست؟! چرا باید کرسی های مجلس را به افرادی فاقد صلاحیت واگذار کنیم!!؟؟ بعد ادای آدم های شیک و با کلاس را درآوریم. دستاورد تحویل دادن خاکریز ها به دشمن چه خواهد بود!!؟؟؟ شما در جهان موازی زندگی نکرده اید که ایران بدون سال هفتاد و شش، بدون انتخابات مجلس امید و بدون انتخاب ، خاتمی و روحانی را ببینید. بدون این انتخاب ها ، اکنون سودان و اریتره بودیم که شما توجهی به این موضوع ندارید. نتیجه ی این که به بقیه اعلام کنیم ما شیک و با کلاس هستیم. و در انتخابات شرکت نمی کنیم، چه خواهد بود !!؟؟ مطلقا هیچ . ما برای تک تک ریگ های خاکریز مان می جنگیم. حتی اگر بسیاری چون شما مارا تکفیر کنند. موفق و موید باشید.

    1
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا