خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استعفای رئیس شعبه حزب اتحاد ملت در کرمان از عضویت در این حزب

دکتر محمدمهدی عرب نژاد با ارسال نامه ای به دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران از عضویت و ریاست این حزب در استان کرمان استعفا داد. این را رسانه محلی گفتار نو خبر داده است.

انصاف نیوز ساعتی پیش خبر داده بود که حزب اتحاد در اطلاعیه‌ای فعالیت انتخاباتی تمام اعضای خود را ممنوع کرده است.

نامه‌ی عرب‌نژاد ۱۸ بهمن ماه ارسال شده است. حزب اتحاد ملت رویکرد خود را عدم مشارکت و ارائه فهرست در انتخابات پیش رو عنوان کرده است.
محمدمهدی عرب نژاد از حوزه انتخابیه کرمان و راور نامزد شده و صلاحیتش مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفت است.

در ماه‌های اخیر هم تعدادی از اعضای این حزب ازجمله دو عضو شورای مرکزی که در انتخابات ثبت نام کرده بودند مجبور به استعفا از حزب شدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. صلاحیت اعضا تایید شده بعد شرکت نمی کنند من بودم الان جای جمهوری اسلامی کلاتحاد ملت را از اینجا به بعد منحل اعلام می کردم یعنی دیگه حزب قانونی نمی دونستمش

  2. با سلام. آذر منصوری هم یه تاریخ مصرف دارد که به این زودی تمام خواهد شد، درحال حاضر هم کاره نیست ریاست بر جنازه متعفن اصلاحات، حالا فکرش را بکنید این زن دبیرکل سازمان ملل یا ریاست شورای امنیت بود چه آتشی می سوزاند فلسطینیان را دستور می داد به آتش بکشند و به نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نتانیاهو هم جایزه تقدیم می کرد حالا داخل کشتی تشریف دارد که وسط دریای طوفانی است این کارها انجام میدهد به ساحل امن برسد که چه کارهای که نکند اولین کار که انجام میدهد دستور صادره می کند ناخدا و کشتی را به توپ ببندد

    1
    5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا