خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کشف ۶ لاشه قوچ و میش از منزل یک شکارچی در دامغان

دو قبضه سلاح گلوله زنی و ساچمه زنی و ادوات شکار و صید کشف و متخلفان دستگیر شدند.

سایت پیام گوی سمنان نوشت: «رئیس اداره محیط زیست دامغان از کشف شش لاشه قوچ و میش از منزل یک شکارچی در دامغان خبر داد و گفت: متخلفان شناسایی و همگی دستگیر شدند.

علی آذر پور، ضمن بیان اینکه در پی گزارش مبنی بر وجود شکارچی و انجام شکار موضوع در یکی از روستاهای دامغان موضوع تحت رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: با همکاری نیروی انتظامی دیباج از منزل شکارچی در روستا بازرسی لازم به عمل آمد.

او بابیان اینکه شش رأس قوچ و میش مورد شکار قرار گرفته بود، افزود: دو قبضه سلاح گلوله زنی و ساچمه زنی و ادوات شکار و صید کشف و متخلفان دستگیر شدند.

رئیس اداره محیط زیست دامغان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تا بهمن ماه هفت پرونده شکار و صید در این شهرستان تشکیل شده است، ابراز داشت: بیشترین پرونده‌ها با چهار مورد به کشف و ضبط سلاح غیر مجاز مربوط می‌شود.

آذر پور بابیان اینکه چهار پرونده به صدور محکومیت منتهی شده است، تصریح کرد: دو پرونده در حال رسیدگی و برای یک پرونده نیز حکم برائت داده شده است.

او ضمن بیان اینکه ۱۴ نفر در راستای پرونده‌های صید و شکار در شهرستان دامغان دستگیر شدند، افزود: پرونده این افراد به مراجع قضائی معرفی شده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا