خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قالیباف: اینکه خانواده آدم به ترکیه برود، گناه است؟ / پول‌هایی که دستیارم گرفته برای تبلیغات مجلس بوده؛ نقد هم نبوده، کارت پول بوده

در ویدیویی که امروز از محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن، منتشر شده، او به ماجرای سفر خانواده اش به ترکیه و دریافت تراول چک از سوی دستیارش پاسخ می‌دهد.

محمدباقر قالیباف در ویدیویی که امروز از او در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن منتشر شده، توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش انتخاب، در ویدیویی که امروز از محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن، منتشر شده، او به ماجرای سفر خانواده اش به ترکیه و دریافت تراول چک از سوی دستیارش پاسخ می دهد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اصلا ایرادی ندارد خانواده شما هم مثل خیلی های دیگه که توان مالی دارند حق انتخاب دارند ،ولی اینکه سالها مسئولیت داشته باشی و بازهم ول کن قدرت نباشی در حالی که میدانی دردی از مردم کشورت را چاره نخواهی کرد هم عیب دارد وهم دور از انسانیت است.

  2. آقای قالیباف لیاقت شما و خانواده در فرانسه رفتن و در شهر پاریس خرید کردن است ولی زمانی که منابع مالی کشور غارت شده هرکسی برای مطرح کردن خودش نزد شیوخ عرب و ر جال جهانی پولهای کشور را به کشورهای سوریه و لبنان و افغانستان و بوسنی ووووو میلیاردها دلار پول را بخشیدن و تاوان از ملت گر رفتن گناه نیست خیانت است و تاریخ چیزهای از دولت حاظر و قبلی خواهد نوشت که شرم باید کرد فقط افغانها را کم داشتیم شرم به مسبب ورود افغانها

  3. حق با جناب سردار قالیبافه.اصولا مردم چه حقی دارن تو زندگی خصوصی مسوولین انقلابی سرک بکشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا