خرید تور تابستان ایران بوم گردی

راه‌اندازی پارکینگ طبقاتی در خیابان نواب رشت

سایت حکایت گیلان نوشت: «مدیر مهندسی ترافیک شهرداری رشت، از راه اندازی اولین پارکینگ عمومی تملکی شهرداری رشت در خیابان نواب رشت در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: فراخوان جذب سرمایه گذار جهت احداث پارکینگ طبقاتی نیز انجام شده است.

علیرضا عزیزی، با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶۰ پارکینگ شناسایی شده در سطح شهر رشت داریم، اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای انجام شده، بخشی از این پارکینگ ها غیر فعال هستند و برخی دیگر نیز بدون مجوز فعالیت می کنند.

او از راه اندازی اولین پارکینگ عمومی تملکی شهرداری رشت در خیابان نواب در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: در کنار آن، فراخوان جذب سرمایه گذار جهت احداث پارکینگ طبقاتی به صورت مکانیزه انجام شده و در حال بررسی بسته های رسیده هستیم.

مدیر مهندسی ترافیک شهرداری رشت با اشاره به برنامه شهرداری جهت احداث پارکنیگ های جدید تا سال ۱۴۰۵، یادآور شد: براساس مطالعات انجام شده در معابر و خیابان های پر تراکم از جمله مطهری، شریعتی و لاکانی و محدوده چهارراه گلسار و بلوار نماز و پیاده راه و… که دارای کسری پارکینگ هستند، باید بیش از ۱۰۰۰ فضای پارک ایجاد کنیم.

عزیزی، ایجاد پارکینگ های متعدد را یک راه‌حل مقطعی دانست و خاطرنشان کرد: با افزایش عرضه علاوه بر بالا بردن جذابیت خودرو محوری، تقاضا نیز بالا می‌رود؛ پس می‌بایست به موازات، دنبال گام‌های اصولی‌تر در جهت کاهش استفاده از خودروی شخصی و خودرومحوری باشیم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا