خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عضو دفتر رهبری: امیدواریم نتایج تحقق آزادی‌های مشروع را شاهد باشیم

شورای نگهبان پاسخ دهد که به مطالبات رهبری درباره انتخابات عمل کرده یا خیر؟

یک عضو دفتر رهبری در گفت‌وگو با انصاف نیوز درباره‌ی مطالبه‌ی رهبری پیرامون تحقق آزادی‌های مشروع گفت: امیدواریم که این مطالبه از سوی قوه قضاییه پیگیری شود و نتایج عملی آن را شاهد باشیم.

مهدی فضائلی گفت: در موضوع آزادی‌های مشروع بنا بر قانون اساسی وظیفه‌ی اصلی بر عهده‌ی قوه قضاییه است تا مصادیق آن را مشخص کرده و شرایط تحقق آن را فراهم کند.

معاون دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای گفت: این مطالبه‌ی رهبر انقلاب از قوه قضاییه بوده که در دیدارهای مسئولان قوه با ایشان مطرح شده است. دغدغه‌ی ذهنی آقای محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، هم تحقق این مطالبه‌ی رهبری درباره‌ی آزادی‌های مشروع است. امیدوار هستیم که پیگیری شود و نتایج عملی آن را شاهد باشیم.

عضو دفتر رهبری: امیدواریم نتایج تحقق آزادی‌های مشروع را شاهد باشیم

آقای فضائلی چندی قبل گسترش آزادی‌های مشروع را یکی از مطالبات مهم رهبری دانسته بود که تحقق آن می‌‌تواند شرایط متفاوتی را در جامعه رقم بزند.

معاون دفتر رهبری در حاشیه‌ی نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به این سوال خبرنگار انصاف نیوز که آیا شورای نگهبان به مطالبه‌ی آیت الله خامنه‌ای برای تحقق انتخابات رقابتی و پر شور عمل کرده یا خیر؟ گفت: این پرسشی است که باید اعضای شورای نگهبان پاسخ دهند که آیا به مطالبات رهبر انقلاب عمل کردند یا خیر؟ شورای نگهبان مانند هر مجری دیگری در هر حوزه‌ای معمولا بر اساس برداشت و دریافت خودشان قوانین و مطالبات را اجرا می‌کنند.

او در ادامه افزود: شورای نگهبان هم با توجه به آنچه از رهبر انقلاب درباره‌ی انتخابات شنیده‌است تلاش خود را کرده تا آن موارد را اجرا کند. اما درباره‌ی اینکه چه مقدار موفق بوده‌اند ارزیابی دقیقی ندارم. اما این را می‌توانم عرض کنم که خیلی‌ها از ابتدا به هر دلیلی که خودشان تشخیص دادند ثبت نام نکردند  و وارد این صحنه نشدند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. گیر ندید به بخشی که وارد انتخابات شده شما که می خواهید بعدا بیایید در انتخابات بدون اونها چطور میایید نه به این خاطر که بهتون اجازه نمی دهند چون اصلا ورودتون و موصوع اصلاحطلب بودن و اصلاحات بلا موضوع میشه پس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا