خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لیست خوب کافی نیست | غلامعلی دهقان

غلامعلی دهقان، سخنگوی پیشین حزب اعتدال و توسعه، در یادداشتی با عنوان »لیست خوب کافی نیست» درباره‌ی لیست میانه‌روها در تهران که به نام لیست «صدای ملت» شناخته می‌شود، نوشت:

لیست جریان صدای ملت با سرلیستی علی مطهری و با مساعدت و مشورت چهار حزب اعتماد ملی، اعتدال و توسعه، کارگزاران و ندای ایرانیان منتشر شد. لیستی که توانست از تشتت و پراکندگی چندین لیست جلوگیری و با انسجام بخشی از میان دهها چهره سیاسی و فرهنگی و علمی و اجتماعی که گرایش اعتدالی داشته و از جهت تخصصی هر کدام در زمینه‌های تخصصی از درجات بالای علمی برخوردارند لیستی قابل قبول و قابل اعتنا برای انتخابات مجلس دوازدهم ارائه دهد.

میان سالان و جوانانی که گرچه عمدتا شهرت بالایی ندارند اما این استعداد را دارند که با توجه به پتانسیل بالایی که دارند در آینده در خانه ملت منشا خیرات فراوان شوند؛ با این وجود باید اعتراف کرد این لیست مناسب و با صبغه تخصصی زمانی پا در عرصه رقابت می‌گذارد که همچنان فضای انتخابات سرد و بخش قابل توجهی از افراد واجد شرایط رای هنوز به جمع بندی نهایی جهت حضور در انتخابات نرسیده اند.

جریان متکی به رای ثابت یعنی جریان اصلی اصولگریان کماکان برنده احتمالی انتخابات قلمداد می‌شود. این ارزیابی بیشتر معطوف به کلانشهرها از جمله تهران است. با این وجود همیشه باید امیدوار بود و انتظار پیروزی مطلق را هم نباید داشت.

رسیدن به لیست واحد از سوی غیر اصولگریان تا همین جا و با ترکیب قابل دفاع خود یک موفقیت است. البته هنوز تا روزهای انتخابات روزهایی باقی مانده است و نباید کاملا ناامید بود.

لیست خوب لازم است ولی شرط کافی برای پیروزی نیست. باید شرایط هم آماده باشد. مشارکت هر چه بیشتر واجدین رای در کلانشهرها یکی از لوازم موفقیت است.

به قول مولانا یار دوست می‌دارد این آشفتگی، کوشش بیهوده به از تنبلی.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا