خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستیار رئیسی: تحریم به سلامت، معیشت و رفاه مردم آسیب می‌زند

سکینه پاد، دستیار رئیس دولت سیزدهم در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی، در حضور کوتاهی که در غرفه‌ی انصاف نیوز در نمایشگاه رسانه‌های ایران داشت درباره‌ی نظرسنجی انصاف نیز نقدی را مطرح کرد.

نظرسنجی در مورد این سوال بود که خسارت محض کدام است؟ برجام یا تحریم؟

خانم پاد هیچکدام را خسارت محض نمی‌دانست و اشکال محدود بودن حق انتخاب در این نظرسنجی را وارد می‌دانست.

سکینه پاد درحالی که مقابل صندوق رای نظرسنجی انصاف نیوز با تردید به سوال نگاه می‌کرد گفت: هر دو مزایا و معایبی دارند. برجام بالاخره اینطور نبوده که خودسرانه رفته باشند و برجامی صورت گرفته باشد. اما برجام می‌توانست بهتر باشد.

دستیار رئیس دولت سیزدهم گفت: تحریم هم زیبنده نیست و حق بر سلامت، معیشت و رفاه مردم آسیب می‌بیند. اما اگر باشد ما ملتی هستیم که همیشه در شرایط سخت پل زدیم. لذا من هیچکدام را خسارت محض نمی‌دانم و فکر می‌کنم برجام اگر بهتر می‌بود خوب بود. خود رهبری فرمودند وزیر امور خارجه گفته‌‍‌اند بعضی خطوط را ما گذر کردیم. چه بسا اگر از ان خطوط گذر نمی‌شد الآن خیلی راحت‌تر می‌شد تصمیم گرفت.

او در پایان گفت: از آنجایی که مردم را خیلی دوست دارم در مورد تحریم هم وقتی می‌بینم که تحریم چه فشاری بر کودکان پروانه‌ای می‌آورد واقعا ناراحت می‌شوم. کسی نمی‌گوید تحریم فی نفسه خوب است. بنابراین حق انتخاب را محدود نکنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سکینه خانم پاد! خود رییس‌جمهور بارها و به خصوص در مناظره‌های انتخاباتی فرمودند که بیش از ۸۰ درصد مشکلات مملکت، نه از جانب تحریم که به دلیل مدیریت غلط جاری در مملکت است!! لذا لطفاً آدرس غلط ندهید و مردم را گمراه نکنید! گرچه مردم اینقدر رشد و تعالی داشته اند که از مدیران و مسئولان مملکت بسیار جلوتر هستند!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا