خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حال ناخوش اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر

همزمان با شیوع ویروس شبه کرونایی در استان و افزایش مراجعات مردمی به مراکز درمانی، بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر جوابگوی حجم مراجعات نیست.

سایت خلیج فارس نوشت: «رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در این خصوص گفت: ازدحام بیماران در اورژانس بیمارستان سلمان فارسی سازمان تامین اجتماعی در کنار کمبود تخت در بخش های اورژانس و عمومی، گلایه این روزهای شهروندان بوشهری است که باید مورد جواب مسئولان ذیربط قرار گیرد.

وحید نیک روش اظهار کرد: بیمارستان سلمان فارسی تنها بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در مرکز استان است که ۳۰ سال از قدمت آن می گذرد.

او بیان کرد: با وجود توسعه شهر به ویژه در محلات جنوبی و افراد ساکن آن که بیشتر از قشر پایین جامعه هستند این بیمارستان توسعه پیدا نکرده و جوابگوی حجم بالای مراجعه شهروندان نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: شهروندان برای دریافت خدمات بخش اورژانس ۲۰ تا ۳۰ نفر در نوبت استفاده از تخت بیمارستانی هستند که این شایسته مردم استان بوشهر نیست.

نیک روش افزود: سازمان تامین اجتماعی در استان درآمدهای خوبی دارد که انتظار می رود مسئولین این سازمان توجه جدی به توسعه زیر ساخت‌های درمانی داشته باشند.

او از استاندار و مسئولان تامین اجتماعی درخواست کرد برای حل فوری این مشکل برنامه کوتاه مدت لحاظ و از ظرفیت سایر بیمارستان‌های شهر بوشهر برای سرعت بخشی به روند خدمات دهی استفاده کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا