خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سومین روز اعتراض علی‌اصغر غفاری در زندان [تکمیلی: قرنطینه و ممنوعیت تماس]

وکیل علی‌اصغر غفاری به انصاف نیوز گفت که او در اعتراض به حکم دادگاه که آن را غیرقانونی می‌داند در روز وکیل شروع به اعتصاب غذا کرده و حالا سومین روز اعتصاب غذای اوست. آقای غفاری خواستار رسیدگی مجدد به پرونده‌اش از سوی مراجع قضایی است.

زهرا زمانی در توضیح دلایل اعتراض آقای غفاری گفت: او به موجب یک قرارداد جعلی و هفت فقره رسید جعلی از سمت یکی از اعضای باند کلاهبرداری معروف به امپراتور، تحت عنوان فروش مال غیر مورد شکایت قرار گرفته است.

این وکیل دادگستری مدعی است: این روند از ابتدا تا انتها بدون رعایت مقررات آیین دادرسی انجام شده است.حتی نسبت به این آرا اعتراض شد و تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ هم انجام گرفت اما متأسفانه به هیچکدام از این‌ها توجهی نشد.

زمانی درباره‌ی اعتراض آقای غفاری، وکیلی که در حال گذراندن محکومیت دو ساله‌ی حبس خود است، گفت: او در اعتراض به این روند‌ها اعتصاب غذا کرده‌ و امروز سومین روز اعتصاب غذای او در زندان است.

وکیل علی‌اصغر غفاری در مصاحبه‌ای دیگر با انصاف نیوز به تفصیل از پرونده‌ی او گفته بود.

تکمیلی: زهرا زمانی در خبر تکمیلی به انصاف نیوز گفته است: چند روزی‌ست که علی‌اصغر غفاری را به قرنطینه فرستاده‌اند و برخلاف ماده 145 آیین‌نامه‌ی زندان‌ها ایشان را در تیپ 4 که محل اراذل و اوباش است نگهداری می‌کنند. موکل من همچنین سه روز است که اجازه‌ی تماس با بیرون را نداشته‌اند که همین امر باعث نگرانی خانواده‌ی ایشان شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا