خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ارتقای تجربه معامله در بیت پین با معرفی ارزهای دیجیتال جدید

رپورتاژ آگهی

در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به یکی از محبوب‌ترین نوع سرمایه‌گذاری تبدیل شده‌ است. ازاین‌رو، همواره شاهد معرفی ارزهای جدیدی هستیم. اگرچه نمی‌توان به آینده آن‌ها اطمینان داشت؛ اما با بررسی شرایط و پتانسیل هر یک، احتمال دست‌یابی به سودهای قابل توجه وجود دارد. صرافی بیت پین نیز به‌تازگی ارزهای جدیدی را معرفی کرده‌است که امکان رشد فراوانی دارند. به‌منظور ارتقای تجربه معامله در بیت پین با معرفی ارزهای دیجیتال جدید و شناخت هرکدام از این ارزها تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

امکان معامله کدام ارزها به تازگی در بیت پین فراهم شده است؟

پلتفرم بیت پین به‌منظور ارتقا تجربه معامله در این صرافی، با معرفی ارزهای دیجیتال جدید تلاش می‌کند کاربران بیشتری را به سوی این پلتفرم جذب کند. درحال‌حاضر، ارزهای دیجیتال آلت لیر (Altlayer)، کاوا (Kava) و دایمنشن (DYM) سه رمز ارز جدیدی هستند که در این صرافی معرفی شده‌اند. در ادامه به‌معرفی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم:

ارز دیجیتال آلت لیر

ارز دیجیتال آلت لیر یا به‌‌اختصار ALT، توکنی مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم است که به‌منظور ساده‌سازی تراکنش‌های بین‌المللی، بانکی و کاهش هزینه‌های بانکی طراحی شده‌است. قیمت خرید ارز ALT هم مانند سایر رمزارزها وابسته به عرضه و تقاضای بازار است. قیمت ارز آلت در مقایسه با ارزهای محبوبی مانند بیت‌کوین و اتریوم کمتر است؛ اما به‌نظر می‌رسد باتوجه‌به پتانسیل رشدی که دارد، بتواند در درازمدت سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کند.

ارز دیجیتال کاوا

ارز دیجیتال کاوا (Kava) پلتفرمی مبتنی بر بلاک‌چین است که با هدف وام‌دهی به کاربران طراحی شده‌است. درحقیقت کاربران با وثیقه گذاشتن رمزارزهای اصلی دیگری مانند بیت‌کوین، بایننس کوین و ریپل می‌توانند وام دریافت کنند. توکن kava یکی از توکن‌های اصلی این ارز محسوب می‌شود که با هدف مدیریت تراکنش‌های کاربر، بهبود فرایند وام‌دهی و افزایش امنیت شبکه طراحی شده‌است.

ارز دیجیتال دایمنشن

هدف از طراحی ارز دیجیتال دایمنشن، تامین امنیت داده‌ها در دنیای بلاک‌چین و انجام تراکنش‌های سریع و ارزان است؛ پلتفرمی بر پایه بلاک‌چین که تنها در ساعات ابتدایی معرفی، رشدی ۵۰ درصدی داشته و در ادامه پس از گذشت یک هفته رشدی بیش از ۹۰ درصد را تجربه کرده است. دایمنشن با ارائه راه‌حلی به‌قصد مقیاس‌پذیری برای برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) با استفاده از رولاپ‌ تلاش می‌کند نسبت‌به سایر ارزهای دیجیتال مزیت بیشتری داشته باشد.

چرا این ارزها در لیست کوین های بیت پین برای معامله قرار گرفته اند؟

ارزهایی مانند بیت‌کوین و اتریوم اگرچه سهم عظیمی از بازارهای رمزارزها را به خود اختصاص داده‌اند و سرمایه‌گذاری‌های کلانی بر روی آن‌ها انجام گرفته است؛ اما هرکدام محدودیت‌هایی دارند. ازاین‌رو، با ورود رمزارزهای دیگری مانند ALT، دایمنشن و KAVA تراکنش‌های سریع‌تری انجام شده و این امر باعث بهبود مقیاس‌پذیری نیز می‌شود. آینده ارزهای دیجیتال هرگز قابل پیش‌بینی نیست؛ بااین‌حال، نظراتی که درباره این سه ارز وجود دارد، نشان از رشد آن‌ها در آینده‌ای نزدیک است.

ارز کاوا که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، پلتفرمی برای وام‌دهی است. باتوجه‌به ضعف عملکرد پلتفرم‌های سنتی در اهدای وام و اهمیت بالای وام‌دهی در دنیای امروز، کاربران و تحلیل‌گران به آینده این ارز خوش‌بین هستند. تا به امروز خرید و فروش ارز دیجیتال KAVA توانسته است بیش از ۱ میلیون دلار سود به خریداران خود پرداخت کند. برخی از وبسایت‌های پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال مانند digitalcoinprice.com هم باتوجه‌به فرضیات و داده‌های گذشته، درباره رشد ارز کاوا، پیش‌بینی می‌کند که این ارز تا سال ۲۰۲۸ رشدی در حدود ۲۳.۱۴ دلار خواهد داشت.

پیش‌بینی آینده ارز آلت لیر هم که در سال ۲۰۲۱ به‌منظور کاهش هزینه‌های بانکی و ساده‌سازی تراکنش‌های مالی طراحی شده است، آسان نیست. داده‌های محدودی درباره تاریخچه قیمت این ارز وجود دارد. نوظهور بودن ارز و بی‌ثباتی بازارهای رمزارزها، پیش‌بینی‌ها را سخت‌تر می‌کند. بااین‌حال، باتوجه‌به حمایت سرمایه‌گذاران معتبری مانند Binance Labs می‌توان آینده روشنی را برای این ارز متصور شد.

ارز دایمنشن باتوجه‌به وجه تمایز خود نسبت‌به سایر رمزارزها، رشد خیره‌کننده‌ای که در روزهای ابتدایی معرفی داشته‌است. این ارز با قرارگیری در فهرست صرافی‌های بزرگی مانند کوکوین، کراکن و بایننس، کاربران بسیاری را به خود جذب کرده‌است؛ اتفاقی که باعث می‌شود این ارز سهم زیادی از بازارهای معاملاتی را به خود اختصاص دهد. بررسی‌های قیمت ارز دایمنشن، میزان معاملاتی که بر روی آن انجام می‌شود و داشتن فناوری نوین خود به‌خوبی می‌تواند منجر به تحول عظیمی در بازار ارزهای دیجیتال شود.

مزایای سرمایه گذاری در بیت پین چیست؟

بیت پین یک صرافی ایرانی است که در سال ۱۳۹۹ به‌منظور ایجاد فضایی ایمن برای معامله ارزهای دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرده‌است. بیت پین به‌عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌ها شناخته می‌شود که تحت نظارت شرکت سنا ایمن مشغول‌به‌کار است. سیستم احراز هویت سریع و مجهز بودن به سیستم شناسایی دو مرحله‌ای، پشتیبانی قدرتمند ۲۴ ساعته، بررسی لحظه‌ای قیمت ارزها، رابط کاربری آسان، طراحی اپلیکیشن برای IOS و اندروید، امکان کسب درآمد از طریق بازاریابی برای صرافی و عرضه خدمات API ازجمله مزایای بیت پین است. در صرافی بیت پین امکان معامله بیش از ۸۰ نوع ارز دیجیتال هم وجود دارد. با وجود مزایای این صرافی و عملکرد موفق خود، به‌منظور موفقیت در بازارهای مالی باید با دانش کافی و گذراندن دوره‌های معتبر وارد این بازار شوید تا شاهد سود و معاملات موفقیت‌آمیزی باشید.

سخن پایانی

صرافی معتبر و ایمن بیت پین به‌منظور ارتقای تجربه معامله در بیت پین با معرفی ارزهای دیجیتال جدید سعی در جذب رضایت کاربران خود دارد و در همین راستا سه ارز آلت لیر (ALT)، دایمنشن و کاوا (KAVA) را معرفی کرده‌است. این ارزها به‌واسطه فناوری‌های جدید خود می‌توانند معاملات بازارهای رمزارزها را با تغییرات مثبتی همراه کنند. اگرچه این ارزها نوظهور هستند، اما در همین مدت هم سرمایه‌گذاران موفقی را به خود جذب کرده‌اند و با توجه به نظر تحلیل‌گران پتانسیل خوبی برای رشد بیشتر در بازارهای مالی دارند.

سوالات متداول

۱.چه چیزی این ارزهای دیجیتال را منحصر به‌فرد می‌کند؟

ارائه راه‌حل‌هایی برای مقیاس‌پذیری، بهبود فرایند تراکنش‌های مالی و تسهیل وام‌دهی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازارهای مالی، ازجمله مزیت‌های ارزهای آلت، دایمنشن و کاوا هستند.

۲چه ریسک‌هایی در سرمایه‌گذاری در این ارزها وجود دارد؟

انجام هر معامله‌ای در بازارهای دیجیتال حتی برای ارزهای شناخته‌شده‌ای مانند بیت‌کوین و اتریوم هم با ریسک‌هایی همراه است؛ چراکه آینده این بازار نامشخص است. ارزهای نوظهور معمولا با ریسک بیشتری همراه هستند؛ زیرا داده‌های کمتری درباره خرید و فروش آن‌ها وجود دارد. از سوی دیگر، موفقیت این ارزها در گرو پذیرش فناوری آن‌ها در بازار است که هنوز نمی‌توان به‌صورت قطعی درباره رفتار مخاطب با این ارزها نظری قطعی داد.

سرویس بازار

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا