خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم | کنایه جواد خیابانی به برخی از سایت های اصولگرا و حسین مهری؟

جواد خیابانی در جدیدترین قسمت شب های مافیا زودیاک با انتقاد از اینکه برخی بازی مافیا را ترویج دروغ می خوانند گفت: ما در این بازی 12 نفر هستیم که 8 نفرمان 100 درصد راست می گوییم. ما اینجا دروغ را پرورش نمی دهیم. روش زندگی، داشتن تاکتیک و برنامه روش مبارزه و روش دوستیابی را یاد می گیریم. شعارهایی که در این باره داده می شود اشتباه است. مخاطبین به این حرف ها توجه نکنند.

به گزارش مجله انصاف چندی پیش مصاحبه ای از حسین مهری منتشر شد که او می گفت تنها مافیا را بخاطر پول بازی کرده است و این بازی پرورش دروغ می دهد و سپس چند ماه بعد باز در یک ریالیتی شوی دیگر که بر پایه مافیا است ظاهر شد. برخی سایت های اصولگرا نیز درباره پخش این بازی در پلتفرم خانگی و حتی صدا و سیما مطالبی درباره ترویج دروغ نوشته اند اما این بازی از اکثریت صادق ناآگاه و اقلیت سیاه آگاه تشکیل شده است. گروه شهروندان باید با اعتماد به هم و به تعبیر جواد خیابانی «دوست یابی» بتوانند مافیای آگاه و در این بازی به خصوص زودیاک نقش مستقل سیاه بازی را شکست دهند. نقش «اوشن» در این بازی که دربازی مافیا نام های دیگری نیز دارد باید شهروندان را تشخیص داده و شب آنها را بیدار کند.

حرف های او را غیر مستقیم می توان به کمپین های ضد پخش بازی مافیا، برخی مقاله ها در برخی از سایت ها و همچنین مصاحبه هایی از قبیل مصاحبه حسین مهری دانست.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا