خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برگزاری جشن‌های دهه فجر به دور از شئونات اسلامی؛ دلیل عزل شهردار بیرجند

شورای شهر بیرجند شهردار مرکز خراسان جنوبی (مهدی بهترین) را عزل و حسن خسروی را به عنوان سرپرست شهرداری بیرجند انتخاب کرد.

پایگاه خبری تحلیلی خاورستان نوشت: «حجت‌الاسلام عبدالرزاق نژاد رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: شورای اسلامی شهر بیرجند مهدی بهترین شهردار بیرجند را عزل و حسن خسروی را به عنوان سرپرست شهرداری منصوب کردند.

او افزود: مهدی بهترین، شهردار بیرجند گفته مصوبه شورای شهر خلاف قانون است و حاضر نیست کرسی شهرداری را ترک کند تا حسن خسروی جانشین او شود.

او عنوان کرد: برای اعلام نظر شورا مبنی بر عزل شهردار علاوه بر ۵ عضو شورا مدیرکل شهری استانداری هم آن ها را همراهی کرد اما بهترین حاضر به ترک کرسی شهرداری نشده و اعلام کرده باید مقامات بالا به او دستور بدهند تا اتاق شهردار را ترک کند.

رئیس شورای شهر بیرجند به شرح ماجرا و دلایل این تصمیم اشاره کرد و گفت: زمانی که مسوولیت شورا را پذیرفتم به شرط تعامل و همکاری شورا با شهردار و دیگر متولیان امر بود و این تصمیم را به سمع و نظر نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان جنوبی هم رساندم که هر دو از این اقدام اقبال کردند.

اما ماجرای اختلاف بین شهردار و اعضای شورا به موضوع بازگشایی خیابان عدل بیرجند بدون موافقت شورا، برگزاری جشن های دهه فجر به دور از شئونات اسلامی و… برمی گشت.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا