خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رایگان دربی 103 | بازی استقلال – پرسپولیس | چهارشنبه 23 اسفند ساعت 20:00 + حواشی و جزئیات

پخش زنده بازی استقلال – پرسپولیس (دربی 103) را از سری رقابت های لیگ برتر چهارشنبه 20:00 به صورت رایگان از اینجا ببینید.

دو گزارشگر دربی 103 مشخص شدند

دربی ۱۰۳ در هفته بیستم لیگ برتر با صدای ۲ گزارشگر پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چهارچوب دیداری از هفته بیستم لیگ برتر، استقلال و پرسپولیس به مصاف هم خواهند رفت تا دربی ۱۰۳ پایتخت برگزار شود. این دیدار حساس با قابلیت تغییر صدای گزارشگر از تلویزیون پخش خواهد شد

پیش از این قابلیت تغییر صدای گزارشگر بازی به تلویزیون اضافه شده و برای برخی بازی‌ها استفاده شده است. دربی تهران نیز توسط ۲ نفر گزارش خواهد شد و مخاطبان می‌توانند با دکمه تغییر صدای تلویزیون، صدای گزارشگر را تغییر دهند.

پیش از این شایعاتی درباره انتخاب جواد خیابانی به عنوان گزارشگر اصلی این بازی منتشر شده اما تاکنون تصمیم نهایی برای انتخاب گزارشگر گرفته نشده است.

بازیکن پیشین استقلال: دربی ۱۰۳ جنگ نابرابر است

شاهرخ بیانی: امیدواریم شاهد بازی خوبی باشیم. همه کسانی که فوتبال را دوست دارند، منتظر این بازی هستند. دو تیم بالای جدول قرار دارند و مسابقه 6 امتیازی است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال دیدار آبی‌پوشان با پرسپولیس را جنگی نابرابر خواند و گفت که نمی‌توان برنده بازی را پیش‌بینی کرد.

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره یکصدوسومین دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس که چهارشنبه شب در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر برگزار می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم شاهد بازی خوبی باشیم. همه کسانی که فوتبال را دوست دارند، منتظر این بازی هستند. دو تیم بالای جدول قرار دارند و مسابقه 6 امتیازی است.

وی افزود: پرسپولیس در نیم فصل بازیکنان خیلی خوبی گرفت اما استقلال بازیکن خاصی جذب نکرد و این مسابقه جنگ نابرابر است. با این حال، هر تیمی شرایط روحی خوبی داشته باشد و موقعیت را درک کند، برنده می‌شود. بازیکنان استقلال باید از تجربیات مربیان‌شان استفاده کنند و استرس نداشته باشند و منطقی بازی کنند. بازیکنان دو تیم نباید وارد درگیری شوند و طوری بازی کنند که خودشان از بازی لذت ببرند. وقتی بازیکن در زمین لذت ببرد، تماشاگران هم لذت می‌برند. فکر می‌کنم با توجه به شرایط دو تیم، یکی از بهترین دربی‌ها را شاهد باشیم.

بازیکن پیشین استقلال در رابطه با پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی 103 تصریح کرد: پیش‌بینی سخت است. این بازی لحظه‌ای است و دیداری نیست که بگوییم استقلال صد در صد می‌برد یا پرسپولیس. در دیدارهای اخیر تیمی برنده شده که از موقعیت‌های لحظه‌ای‌اش استفاده کرد. همه منتظر یک اشتباه برای زدن ضربه هستند. صددرصد دوست دارم استقلال برنده شود ولی پیش‌بینی نتیجه سخت است.

بیانی در خصوص خاطراتش از دربی یادآور شد: بهترین دربی که به خاطر دارم مربوط به سال 1361 است که 120 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند به طوری که روی چراغ برق هم نشسته بودند. ما خیلی جوان بودیم. ناصر حجازی درون دروازه قرار داشت و او برای ما انرژی بزرگی بود. پرسپولیس تیم بهتری نسبت به ما داشت ولی یک بر صفر بردیم. خوبی آن دربی عدم بی‌احترامی بازیکنان و درگیری‌ها بود، یعنی تماشاگران لذت بردند و بین بازیکنان نیز درگیری بوجود نیامد. کسی به زمین نیامد و چیزی به زمین پرتاب نشد. الان شرایط خیلی بد شده است و یکسری از تماشاگرنما موقع زدن کرنر، بطری به سمت بازیکن پرتاب می‌کنند. این کارها زشت است. در انگلیس تماشاگران به تیم‌های‌شان تعصب دارند و زمانی که ناراحت می‌شوند پرچم سفید نشان می‌دهند. اینجا یکسری‌ بطری به زمین پرت می‌کنند یا به چشم بازیکنان لیزر می‌اندازند. بازیکنان هم نباید تنشی در زمین ایجاد کند که باعث تحریک تماشاگر شود.

وی گفت: بدترین دربی سالی بود که هر چه زدیم وارد دروازه نشد و پرسپولیس برنده شد. خودم توپی زدم که مرتضی فنونی‌زاده از روی خط برگرداند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در حالی شامگاه چهارشنبه ۲۳ اسفند به مصاف هم می‌روند که بلیت فروشی این بازی در سامانه «footballeticket» آغاز شده است.

قیمت بلیت این بازی در جایگاه‌های مختلف به شرح زیر است:

روبروی جایگاه: ۳۵۰ هزار تومان
پشت دروازه‌ها: ۲۰۰ هزار تومان
طبقه دوم: ۱۰۰ هزار تومان
جایگاه بانوان: ۱۰۰ هزار تومان

این بازی در ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۳ به چه صورت خواهد بود؟ورزش ایراندر ۰۷:۰۶ سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

دربی تهران

به گزارش تازه‌نیوز، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر پرسپولیس و استقلال به مصاف هم می روند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی چهارشنبه

علیرضا بیرانوند، عبدالکریم حسن، فرشاد فرجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر.

به نقل از آرمان ملی آنلاین، بازیکنان تعویضی احتمالی: وحید امیری، محمد خدابنده لو، سعید صادقی، سینا اسدبیگی، ابوالفضل بابایی.

محمدحسین کنعانی زادگان غایب قطعی پرسپولیس برابر استقلال خواهد بود و نمی تواند تیمش را همراهی کند.

حضور گولسیانی در دربی ۱۰۳ هم در هاله ای از ابهام قرار دارد و به احتمال زیاد این بازیکن دربی را از دست خواهد داد.

پرسپولیس بدون مدافعین اصلی خود پای به این دیدار حساس می گذارند و به نظر می رسد فرشاد فرجی و علی نعمتی دو مدافع قرمزپوشان در شهراورد۱۰۳ باشند.

باید منتظر ماند دید که اوسمار سرمربی برزیلی پرسپولیس با چه ترکیبی و بازیکنانی وارد میدان می شود.

بدین ترتیب پرسپولیس و استقلال ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۲۳ اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

فقط یک روز تا دربی 103 باقی مانده است؛ در آستانه این مسابقه مهم، وینفرد شفر در اظهارنظری عجیب، دربی 103 را راحت دربی ده سال اخیر برای استقلال دانست!

طرفداری | وینفرد شفر معتقد است استقلال می تواند در دربی 103 به راحتی پرسپولیس را ببرد!

گزیده‌ای از صحبت‌های وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال درخصوص دربی ۱۰۳ و شرایط استقلال و پرسپولیس را با ایران ورزشی می‌خوانید: 

در ابتدا باید بگویم که دربی ایران بزرگ‌ترین دربی در آسیا محسوب می‌شود چرا که هر دو تیم هواداران زیادی دارند و این هواداران جذابیت دربی را بیشتر می‌کنند. زمانی که من کارم را با استقلال شروع کردم، تیم شرایط خیلی بدی داشت و موقعیت خوبی در جدول نداشت اما ما بازی به بازی بهتر شدیم. من در دربی اول بازنده بودم، در آن دربی ما با یک گل از حریف شکست خوردیم اما می‌دانستم که دربی بعدی را پیروز می‌شویم چون همه اعضای تیم می‌دانستند که تیم شرایطی بهتر از گذشته دارد و دیگر ترسی از پرسپولیس نداشتند. بازیکنان شجاعت‌شان را پیدا کرده بودند و می‌خواستند به هواداران ثابت کنند که ما با قدرت برگشتیم.

قبل از حضور در دربی، پرسپولیس ۳ بار قهرمان لیگ برتر شده بود و چیز جدیدی برای بدست آوردن نداشت و در واقع آنها بیشتر نگران از دست دادن جایگاه‌شان بودند.

{پرسپولیس برانکو} آنها به سبک همیشگی برانکو (سرمربی وقت پرسپولیس) جنگنده بازی می‌کردند و همین جنگندگی باعث پیروزی‌شان می‌شد. در واقع پرسپولیس با همین سبک توانست چند سال قهرمان لیگ شود و در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق باشد.

قبل از آن بازی همه از جمله رئیس باشگاه نگران نتیجه بازی بودند و به من می‌گفتند که دربی بازی بسیار سختی است ولی من تجربه بازی رفت را داشتم و بر اساس این تجربه به آنها گفتم که شما اشتباه می‌کنید، دربی بازی آسانی است! و تیمی که بیشتر انگیزه داشته باشد، می‌تواند برنده این بازی مهم باشد.

۱۰ درصد توانایی و قابلیت‌های فردی و ۹۰ درصد ذهنیت و روحیه بازیکنان باعث پیروزی در دربی می‌شود. ذهنیت مهم‌ترین نکته برای پیروزی در دربی است. بازیکنان باید باور کنند که می‌توانند در این بازی پیروز از زمین خارج شوند.

{نتیجه دربی ۱۰۳} شرایط دربی پیش رو شبیه به همان دربی است. استقلال در حال حاضر مشکلات زیادی دارد که البته این مشکلات بین بازیکنان و مربیان تیم نیست بلکه با مدیریت فاجعه‌بار مدیرعاملش دچار مشکلاتی شده. آنها می‌دانند که فقط می‌توانند بر روی شجاعت و توانایی‌های خودشان حساب کنند و به جز این هیچ راه دیگری برای پیروزی در این دیدار ندارند.

از نظر من این دربی آسان‌ترین دربی برای استقلال در ۱۰ سال اخیر است. اما به هر حال بازیکنان استقلال محکوم به برد هستند؛ اگر باور کنند که هیچ ترسی از حریف ندارند و باید این بازی را ببرند، می‌توانند برنده از زمین خارج شوند.

پرسپولیس برای دربی پیش رو مشکلات زیادی دارد و آنها در لیگ قهرمانان آسیا و حتی لیگ برتر، نتایجی که مورد نظرشان بود را نگرفتند و در حال حاضر هم بر روی نیمکت مربیان با تغییراتی مواجه شدند و دستیار تیم (اوسمار ویرا) در حال حاضر مسئولیت سرمربیگری تیم را برعهده گرفته. او برای رسیدن به نتیجه نیاز به زمان دارد و می‌خواهد در دربی خودش را نشان دهد.

اوسمار ویرا انگیزه زیادی برای این بازی دارد اما از سوی دیگر فشار زیادی را تحمل می‌کند چرا که در صورت باخت در این بازی انتقادها بر علیه او آغاز می‌شود.

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرد، برای ایجاد امکانات بهتر جهت حضور بانوان در ورزشگاه آزادی و اختصاص سکوهایی مناسب‌تر رایزنی صورت بگیرد.

باشگاه پرسپولیس در خصوص جایگاه بانوان در ورزشگاه آزادی در جریان بازی دربی 103 به فدراسیون فوتبال نامه زد

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با تلاش‌های فراوان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ بود که طلسم شکست، تا پس از سال‌ها شاهد حضور بانوان سرزمین‌مان در ورزشگاه‌ها باشیم. چنان‌که تمام عرصه‌های دیگر کشور حضور دارند. سنگ بنای این اتفاق شاید از همان فینال لیگ قهرمانان آسیا گذاشته شد. رئیس فیفا نیز آن روز در ورزشگاه آزادی حضور داشت.
حال، شاهد آن هستیم؛ بانوان پرسپولیسی که در ورزشگاه آزادی حضور می‌یابند به سبب سکویی که به آنها اختصاص داده شده است با مشکلاتی رو به رو هستند و البته امیدواریم جایگاهی مناسب‌تر با دید بهتر برای تماشای مسابقه، به ایشان اختصاص یابد.
باشگاه پرسپولیس در این ارتباط نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال به عنوان متولی امر فوتبال در کشور ارسال کرده است. البته تردید نداریم هم وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و هم سازمان لیگ نسبت به این امر دغدغه دارند ولی باشگاه پرسپولیس به سهم و اختیارات خود در این ارتباط پیگیر خواهد بود تا شرایط بهتری برای هواداران پرسپولیس فراهم گردد.

نکونام باید بداند چیزی تغییر نمی‌کند/ جای خالی فوتبال ناب در دربی

نکونام باید بداند چیزی تغییر نمی‌کند/ جای خالی فوتبال ناب در دربی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به صحبت‌های سرمربی آبی‌ها گفت: نکونام باید بداند با حرف هایی که می‌زند چیزی تغییر نخواهد کرد و باید تا پایان فصل با بازیکنانی که دارد ادامه دهد.

بهروز پرورش خواه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال و نحوه بازی آنها در لیگ اظهار داشت: استقلال در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم با توجه به بازیکنانی که جذب کرد، نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است. من هم به نوبه خودم به عنوان یک هوادار از نتایجی که کسب شده خوشحال هستم اما مدیریت باشگاه هم می‌توانست در زمان نقل و انتقالات کمک زیادی را به تیم کند و بازیکنان دیگری را جذب کند. هرچه که بوده تمام شده است و این استقلال باید با همین شرایط تا پایان فصل پیش برود.

وی افزود: بیان کردن مجدد موضوعات کمکی به استقلال نمی‌کند، کادر فنی و مدیریت دیگر نباید به دنبال مقصر بگردند و مسایل را به گردن یکدیگر بیاندازند. جواد نکونام و بازیکنان هم تا به اینجای کار دست مریزاد دارند که با ۴۲ امتیاز در صدر جدول لیگ ایستاده‌اند.

بی انصافی است بگوییم خطیر کاری نکرده!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان این موضوع خطیر هم در جایگاه خودش برای استقلال تلاش کرده است گفت: موضوع دیگری که باید بگویم این است که بی انصافی است که بگوییم خطیر کاری برای استقلال نکرده، قطعاً شرایط‌هایی هم برای او وجود داشته است که ما نمی‌دانیم. در این مدتی خطیر به استقلال آمده است خیلی از اتفاقات و معضلاتی که در گذشته وجود داشته دیده نمی‌شود و همین موضوع باعث می‌شود آرامش در باشگاه و تیم وجود داشته باشد.

استقلال ۳ امتیاز حساس را در اهواز به دست آورد

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص بازی استقلال خوزستان عنوان کرد: بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران مقابل همتای خوزستانی خود بازی بسیار خوبی را ارائه دادند که تنها در ۱۵ دقیقه آخر بازی برای اینکه می‌خواستند نتیجه بازی را حفظ کنند فشار زیادی را تحمل کردند. به هر شکلی که بود نتیجه این بازی به سود آبی‌ها تمام شد تا ۳ امتیاز حساس این بازی قبل از دربی به دست بیاید.

نکونام باید بداند چیزی تغییر نمی‌کند/ جای خالی فوتبال ناب در دربی

نکونام باید بداند با حرف‌هایی که می‌زند چیزی تغییر نمی‌کند

پرورش خواه با اشاره به صحبت‌های جواد نکونام بعد از بازی با استقلال خوزستان گفت: اینکه مدیریت باشگاه می‌توانست کمک‌های بیشتری به تیم کند شکی در آن نیست اما هر چیز که بود تمام شده و کادر فنی باید بداند که باید با همین بازیکنان فصل را به پایان برساند. در حال حاضر هر حرف و حدیث در خصوص این موارد تنها حاشیه برای استقلال ایجاد می‌کند. از جواد نکونام می‌خواهم تا دیگر به این موضوعات فکر نکند و کار خود را پیش ببرد تا موقعیتی را که به دست آورده را به راحتی از دست ندهد. امیدوارم در ادامه مدیریت باشگاه هم به تیم کمک‌های بیشتری بکند تا نتایجی که به دنبال آن هستند رقم بخورد.

نکونام از حرف‌هایی که زده است پشیمان می‌شود

وی درباره صحبت‌های جواد نکونام که گفته است قول قهرمانی نمی‌دهم تصریح کرد: گاهی آدم‌ها تحت فشار قرار می‌گیرند و حرف‌هایی می‌زنند که نباید بزنند. صحبت‌های بعد از بازی جواد نکونام هم بعد از بازی با استقلال خوزستان از این جنس بود و قطعاً جواد نکونام بعداً از حرف‌هایی که زده است پشیمان می‌شود که چرا چنین صحبت‌هایی را بیان کرده است. این صحبت‌ها را هواداران واقعی درک می‌کنند اما کسانی که به دنبال شکست استقلال هستند از این صحبت‌های نکونام خوشحال می‌شوند.

جای فوتبال ناب در دربی خالی است

پرورش خواه در پایان در خصوص دربی ۱۰۳ پایتخت گفت: دیدار استقلال و پرسپولیس که دربی ۱۰۳ در شرایطی برگزار خواهد شد که برای هر دو تیم یک بازی ۶ امتیازی حساس است. امیدوارم یک بازی بسیار خوب و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم هم بازیکنان در زمین لذت ببرند و هم هواداران بعد از مدت‌ها فوتبال ناب ایرانی که جایش در دربی خالی است را ببینند. مسلماً هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند عملکرد بهتری را هم به نمایش بگذارد و نتیجه بازی را به سود به پایان ببرد.

مریم حیدرزاده درباره دربی روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌کند:پرسپولیس برنده دیدار خواهد بود و یکی از دو گل این تیم را اوستون اورونوف وارد دروازه استقلال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مریم حیدرزاده شاعر، ترانه‌سرا و نقاش ایرانی در حاشیه مراسم اکران فیلم سینمایی پرویزخان درمورد پیش‌بینی نتیجه یک‌صدوسومین دربی پایتخت اظهار کرد: پرسپولیس ۲ بر هیچ برنده می‌شود و یکی از گل‌های بازی را اورونوف و دیگری را یا ترابی یا عیسی آل‌کثیر می‌زند.

حیدرزاده درباره انتقاداتی که به اشتباهات اخیر علیرضا بیرانوند وارد شده هم گفت: بیرانوند همیشه یکی از ستون‌های قهرمانی پرسپولیس بوده و جامعه پرسپولیس نشان داده قدرشناس است؛ پس اگر اتفاقی هم افتاده فدای سر بیرانوند! او در دربی هم بدون شک ستاره میدان خواهد بود.مریم حیدرزاده درباره حضور زنان در استادیوم و تماشای از نزدیکِ بازی‌ها هم تاکید کرد: دوست دارم همه کنار هم باشند؛ کنار کسی که دوستش دارند و آن اتفاقی که در امنیت و آرامش لازم است بیافتد.

گفتنی است تیم‌های پرسپولیس و استقلال روز چهارشنبه از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

دوئل غیرمستقیم حسینی با بیرانوند/جدال برای شماره یک تیم ملی ایران

دوئل غیرمستقیم حسینی با بیرانوند/جدال برای شماره یک تیم ملی ایران

دروازه‌بان‌های ملی پوش استقلال و پرسپولیس قطعا از تاثیرگذارترین بازیکنان در دربی صد و سوم خواهند بود و دوئل غیرمستقیم آنها می‌تواند در تعیین گلر شماره یک تیم ملی هم تاثیر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، دربی یکصد و سوم پایتخت ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه بین استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود تا دو رقیب سنتی که رتبه‌های اول و دوم جدول را در اختیار دارند برای نزدیک شدن به جام قهرمانی چیزی جز پیروزی در این بازی نخواهند.

علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی دو دروازه‌بان ملی پوش سرخابی‌های پایتخت یکی از مهم‌ترین ارکان هر دو تیم در فصل جاری بوده‌اند. حسینی در تمام بازی‌های فصل جاری استقلال و بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس در تمام دیدارهای فصل جاری به جز بازی با ذوب آهن به دلیل محرومیت حضور داشته‌اند تا هر یک از آنها بیشترین میزان حضور را در بین اعضای تیم‌های خود داشته باشند.

کلین شیت‌های جذاب

حسینی با ۱۱ ثبت کلین شیت تا پایان هفته نوزدهم تبدیل به بهترین گلر لیگ برتر همراه با حسین پورحمیدی دروازه‌بان تراکتور شده است. این در حالی است که اشتباهات فردی بیرانوند در دو دیدار از نیم فصل دوم باعث عقب افتادن او از این کورس شده و فعلاً با هشت بار بسته نگه داشتن دروازه خود در لیست گلرهای متوسط لیگ قرار دارد.

بدون شک آمار کلین شیت بیشترین اهمیت را برای این دو تیم دارد اما آنچه برای کادر فنی هر دو تیم و همچنین کارشناسان مهم است نکات دیگری همچون تعداد گل‌های خورده و اشتباهات فردی آنهاست.

دوئل غیرمستقیم حسینی با بیرانوند/جدال برای شماره یک تیم ملی ایران

حسینی نزدیک به نیم؛ بیرانوند روی مدار یک!

استقلال در ۱۹ بازی گذشته خود تنها ۱۰ گل خورده است که طبق میزان آمار بازی‌های حسینی تمام آنها را نیز این دروازه‌بان دریافت کرده است. در حقیقت استقلالی‌ها میانگین ۰.۵۸ گل خورده در هر بازی را دارند که آماری خیره کننده است. حسینی بیشتر از ۱۰ بار دفع توپ مستقیم داشته است که نشان دهنده تأثیر او در آمار کم نظیر گل‌های خورده تیمش تا اینجای فصل است.

بیرانوند نیز در چارچوب دروازه پرسپولیس ۱۳ گل خورده داشته است که آمار قابل توجهی برای آنها محسوب می‌شود. آماری مطابق با تراکتور در ۱۹ هفته فصل جاری لیگ برتر که تأثیر خود را در جایگاه تیم‌ها گذاشته است.

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس هفت بار دروازه پرسپولیس را نجات داده است که دو مرتبه روی نتیجه بازی تأثیر مستقیم داشته و مانع از هدر رفتن امتیازات این تیم شده است.

دوئل غیرمستقیم حسینی با بیرانوند/جدال برای شماره یک تیم ملی ایران

سه اشتباه برای شماره یک تیم ملی

بیرو بدون شک یکی از فشرده‌ترین فصل‌های فوتبالی‌اش را پشت سر می‌گذارد. او در تیم ملی ایران تبدیل به گلری بی رقیب شده است تا نزدیک به ۵۰ بازی در سال ۱۴۰۲ با پیراهن باشگاهی و ملی را پشت سر گذاشته باشد. شاید همین موضوع باعث شد تا بیرانوند در فصل جاری سه اشتباه مرگبار داشته باشد و باعث باخت یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم و دریافت دو گل از فولاد خوزستان در هفته نوزدهم شود. با این حال سابقه او نشان می‌دهد همچنان جزو بهترین هاست اما قطعا در دوئل با حسینی نمی‌خواهد پیراهن شماره یک را از دست بدهد.

آنچه حالا می‌تواند برای بیرانوند تبدیل به چالشی مهم شود استفاده از بازی بزرگ لیگ برتر است. او قطعا با درخشش در این بازی می‌تواند بازگشت شکوهمندی را برای خود جشن بگیرد و نشان دهد همچنان قصد دارد نفر اول پرسپولیس و تیم ملی ایران باشد.

کسی مصدوم نشود

شاید یکی از ویژگی‌های غیر قابل انکار دو دروازه‌بان سرخابی، نداشتن جانشین برای آنها باشد. حسینی در هیچ یک از بازی‌های لیگ برتر اجازه حضور محمدرضا خالدآبادی را نداده است. در سوی دیگر بیرانوند در دیدار با ذوب آهن اصفهان به دلیل دریافت چهار اخطار از حضور در دروازه تیمش محروم شد تا امیررضا رفیعی فرصت بازی کردن پیدا کند. رفیعی گرچه در همان یک بازی گل نخورد اما قطعا برای حضور در دیدار دربی، تجربه‌ای ندارد. بنابراین بیه نظر می‌رسد گلرهای تیم ملی ایران باید مواظب مصدومیت احتمالی خود باشند تا تبدیل به پاشنه آشیل تیم خود نشوند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا