خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقدی بر بزرگنمایی نقش دشمن در ماجرای درمانگاه قم

حجت الاسلام احمد حیدری در یادداشتی که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، نوشت:

یک طلبه در اجرای به خیال خود، «امر به معروف و نهی از منکر» و مبارزه با بدحجابی، در صدد فیلم گرفتن از خانم جوانی بوده که برای معالجه فرزند مریضش به درمانگاهی در قم مراجعه کرده است. خانم مستأصل، از ترس این که مبادا این عکس و فیلم باعث گرفتاری‌ و سبب پرونده سازی برایش گردد و نقطه سیاهی در پرونده شغلی خودش، همسر و بستگانش شود و …، به آن طلبه به شدت اعتراض می‌کند و خواهان حذف فیلم می‌گردد و …

تمام این اتفاق در دوربین‌های فیلمبرداری منصوب در زوایای درمانگاه ثبت می‌شود و نهایتا فیلم واقعه سر از خارج از کشور درآورده و توسط یکی از تلویزیون‌های خارجی نمایش داده می‌شود و بعد هم بلافاصله در کشور منتشر شده و عکس العمل‌های فراوانی به‌خصوص در محکوم کردن رفتار آن طلبه را باعث می‌گردد.

این بار هم مانند برخی موارد مشابه به جای اعتراف به اشتباه یک فرد و خطا شمردن اقدام او و عذرخواهی از جامعه، ضمن صحیح قلمداد کردن اقدام او، دشمن را بزرگ می‌کنند به گونه‌ی که گویا این دشمن چنان بر ما تسلط دارد که تمام حرکات و سکنات ما را اداره می‌کند و حتی برخی روحانی‌های انقلابی هم حداقل ناآگاهانه مطابق نقشه دشمن و طبق اراده او رفتار می‌کنند! االبته این بار اقدام غلط این طلبه توسط تعداد قابل ملاحظه‎‌ای از عالمان روحانی محکوم شده و روح جامعه کمی التیام یافت.

آقایان! اگر دشمن بعد از گذشت نزدیک به نیم قرن از انقلاب این قدر بر جامعه تسلط دارد که هر کجا، هر زمان، هر نقشه‌‎ای را بخواهد، اجرا می‌کند و بخشی از جامعه هم آگاهانه یا ناآگاهانه عامل دشمن هستند، پس شما در این نزدیک به نیم قرن چه کاره بوده‌اید؟

این گونه با مردم درافتادن و انشقاق بین آنان ایجاد کردن و دشمن را قوی، مسلط و چیره بر تمام زوایا نشان دادن؛ عاقلانه نیست. به آغوش مردم بازگردید و به خطا اعتراف کنید و دل‌های مجروحشان را التیام بخشید تا با قدرت بیکران مردم بتوانید از همه گردنه‌های سخت عبور کنید. «و ما علینا الا البلاغ».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. با سلام آخوند حیدری اگر عذرخواهی هم در کار باشد شما و همفکرانتان و اغتشاشگران باید از مردم خانواده معظم شهدا امنیت سپاه بسیج ادارات دولتی خصوص شهرداریها اورژانس آتشنشانی کسبه اتوبان خیابان کوچه بیمار بیمارستان دانشجویان با حجاب استادان با شرف روحانیت با دین و انقلابی فرمانداری ها یگان‌های انتظامی از خانواده بسیجی های که پوست و گوشت پیکر مطهراشان را ۵۰ نفری ۱۰۰ نفری حمله ور شدن و با هر وسیله که دستان شان بود از چاقو بگیر تا سنگ آجر کفش که کوبیدن به بدن مطهراشان از این عزیزان باید عذرخواهی شود نه از زن بی حجاب و ضمن هر موقع شماها عذرخواهی کردین اون روحانی را می آوردند وسط میدان شهر عذرخواهی میکند چرا اون مصیبت که شما و همفکرانتان یک سال تمام بر سر این کشور آوردینش عذرخواهی نمی کنید راست میگویند دست دشمنان در کار است یکی اش همین شما مگر دشمن باید خارجی باشد داخلی که از خارجی خیلی بدتر عذرخواهی بکن چرا نمیکنی مردم را تشویق به شورش میکنی عذرخواهی و توبه کن شاید خدا از سر تقصیرات شماها بگذارد شاید… انصاف نیوز عزیز لطفا سانسور نکنید منتشر فرمائید مگر آخوند حیدری ایزوله هستند

    7
    20
    1. این روحیه ی فرعونی دست از سر شماها برنمی داره.تو و همفکرات فقط یک بار در یکی از موارد بی شماری که اتفاق افتاده بپذیرید که اشتباه کرده اید اون وقت من و همفکرام هزار بار عذرخواهی خواهیم کرد .

      5
      5
    2. علی، جانباز جنگ!!! آیت الله ناظم زاده، رفتار خارج از قاعده و قانون روحانی خام و جوان را تقبیح و محکوم کرد؛ همچنین آیات عظام فاضل لنکرانی و بهجت و… بسیاری دیگران! ببینم یعنی تو و همفکران و هم پیالگان تو، توهم زده اید که قواعد و رفتارهای مذهبی نظیر امر بمعروف و نهی از منکر را بهتر از آیات عظام مذکور می فهمید و فلسفه آن را بهتر از آنان می‌دانید!!!؟ طبق فرموده معصوم، باید به صورت و دهن شماها خاک پاشید؛ که غیر از تملق و چاپلوسی از شماها بر نمی آید!!

      0
      1
  2. چرا همه دارید روحانی بنده خدا رو می کوبید، مگه مقصر روحانی هست، چرا همه فراموش کردن که ما در یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم که یکی از قوانین این جامعه حفظ شئونات اسلامی هست، چرا کسی نمی گه که این خانم با وضعیت نادرست وارد جامعه شده و قانون شکنی کرده مگه این زن از کجا اومده که از قوانین کشورش بی خبر هست ؟ مگه حجاب حکم الهی نیست، این نقض قانون کرده و به بی حجابی دامن زده ، کمی غیرت دینی باشه متوجه می شویم که مقصر اون زن هست نه اون روحانی ، اگر هم عکسی یا فیلمی گرفته در انظار عمومی گرفته نه در مکان شخصی یا حریم شخصی این فیلم یا عکس گرفته نشد، این خانم اگه واقعا از موقعیت شغلی خودش یا خانواده اش می ترسید با پوشش مناسب وارد جامعه می شد. هر کشوری قوانینی داره کشور ما هم داشتن حجاب از قوانین این کشور محسوب می شه. بی‌حجابی در وحله اول باعث افسردگی خودت خانم ها میشه چون باعث سوء استفاده از جنس خانم ها میشه و در وهله دوم فروپاشی خانواده رو منجر خواهد شد و بعد هم جامعه رو به فساد می کشونه… طلاق در خانواده ها بیشتر میشه….

    7
    17
    1. اگر کار اون خانم بد بوده کار اون آقا بدتر بوده. طلاب این همه درس دین می خونند تا ” روش” رو یاد بگیرند وگرنه لباس بدون پشتوانه پوشیده اند.

      11
      5
      1. وقتی خودتان نمی توانید امر به معروف کنید از ما انتظار دارید که چه کنیم
        وقتی خودتان منکر را می بینید و با ای حوزه و دولت و مجلس و ستادها ووو
        ما چه کنیم ؟
        ریشه حجاب را کندید مردم را دو دسته کردید ۰خسته شدیم از این رفتارها
        وقتی ارگانها و مجلس ودولت وظیفه خود را انجام نمی دهند ۰یک طلبه ناآگاه
        احساس وظیفه می‌کند ودست به کاری می‌زند که دوست و دشمن آن را محکوم
        می‌کند ۰حوزه علمیه و مراجع باید تنبیه ومحروم شود نه یک طلبه

        2
        1
    2. دختر محجبه که میگی اینجا یک کشور اسلامی ست ، مالزی و اندونزی و ده ها کشور اسلامی دیگه هستن که حجاب زنان محجبه شون از ماها بهتره دولت با تهدید و چماق و شلاق و پلمب و…….. مجبورشان کرده ؟ کدوم زن بی حجاب در این کشورها افسردگی گرفته ؟ اگر خانواده از هم پاشیده بود میتونستن توسعه یافته بشن ؟ آبروی اسلام علی الخصوص شیعه را بردید خدا دین و احکامش را اجبار نکرده شماها از خدا جلو زدید ؟ ….

      1
      1
  3. هر زمان میخوام کاری انجام بدم با خودم میگم اگر به طور مثال حضرت علی بود آیا این کار رو انجام میداد یا نه .گفتم حضرت علی چون به جوانمردی و مردانگی ایشان صد درصد ایمان دارم .حالا این طلبه قبل از گرفتن فیلم باید با خود میگفت آیا اگر پیامبر در موقعیت من بود هرگز دست به انجام همچین کاری میزد؟؟ یعنی منی که لباس پیامبر پوشیده ام و علنی دارم میگم رفتار من برگرفته از رفتار پیامبر است آیا درست است که گوشی رو بردارم و با آبروی یک زن بازی کنم ؟آیا پیامبر هرگز چنین رفتاری رو میپسنده؟؟ در جواب اونی که گفته پس چرا اونایی که بسیجیان رو کشتن یا کارهای دیگه انجام دادن چرا معذرت خواهی نکردن باید بگم کاراونها رو کسی تحسین نکرده اما یادمون باشه اونها لباس پیامبر به تن نکردن اونها درس دین و پیغمبری رو نخوندن اونها به اسم اسلام مرتکب اشتباه نشدن .اما اونهایی که با لباس روحانیت و لباس بسیجی وارد حوزه امر به معروف میشن باید مراقب رفتار و کردار خود باشن .ما هیچکدام معصوم و پاک نیستیم همون طلبه اگه به خلوت خودش رجوع کنه ممکنه گناهانی مرتکب شده باشه که هیچکس جز خودش و خداوند ازش خبر نداشته باشه اما خداوند هرگز اون رو رسوا نکرده .آیا دوس داره که خدا مثل خودش باهاش رفتار کنه و گناهانش رو به خلق خدا نشون بدهد.اصلا شاید خانواده اون زن یا اقوامش خبر ندارن اون چطور در جامعه ظاهرشده(مثال میزنم) با این کارش باعث شده آبروی اون زن بره. اگر دقت کنید از وقتی پای گشت ارشاد و نوع بد برخورد با زنان و دختران کم حجاب باب شد سایه حجاب در جامعه کم رنگ شد و برعکس جواب داد چون همانطور که رضا خان نتونست به زور مردم رو بی حجاب کنه ی عده هم ب زور نمیتونن مردم رو ب زور باحجاب کنن .زور هیچوقت جواب نداده خصوصا روی جنس مونث.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا