خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افتتاح پایگاه اورژانس شهرک صنعتی اردبیل دو

پایگاه اورژانس شهرک صنعتی شماره دو اردبیل با حضور استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استانی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل افتتاح شد.

پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل نوشت: «مراسم افتتاح پایگاه اورژانس شهرک صنعتی اردبیل2 که با حضور سید حامد عاملی استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان استانی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل برگزار شد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: این پایگاه با اختصاص زمین رایگان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی و با مشارکت و همکاری واحد تولیدی اشجع باتری به عنوان خیّر سلامت احداث شده است که جا دارد از تلاش‌های این واحد تولیدی، همچنین مدیریت اورژانس و حوادث استان به عنوان بهره‌بردار، تشکر و قدردانی شود.

او افزود: با راه‌اندازی از این مرکز اورژانس, سرعت امداد رسانی و ارائه خدمات اولیه پزشکی به مصدومان احتمالی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اردبیل2 که به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل شناخته شده و بیش از 8 هزار نفر در آن مشغول بکار هستند، افزایش می‌یابد.

علایی تصریح کرد: این پایگاه علاوه بر امداد رسانی در شهرک صنعتی اردبیل2، جاده اردبیل – نمین را که فاقد پایگاه اورژانس جاده‌ای است، تحت پوشش قرار خواهد داد که این موضوع نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.»

افتتاح پایگاه اورژانس شهرک صنعتی اردبیل دو
افتتاح پایگاه اورژانس شهرک صنعتی اردبیل دو

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا