خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توپ‌باران دروازه ترکمنستان با 5 گل بچه‌های تیم ملی!

فوتبالیست‌های ایرانی با 5 گل، توپ‌باران دروازه ترکمنستان را به هم‌وطنان خود هدیه نورزی دادند!

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، شام‌گاه دوم فروردین 403، تیم ملی فوتبال با سرمربی‌گری امیر قلعه‌نویی سومین دیدار خود در چارچوب مسابقات مقدمات جام جهانی ۲۰۲۶ را برگزار کرد. در این مسابقه، فوتبالیست‌های ایرانی به مصاف تیم ملی ترکمنستان رفتند و با 5 گل این تیم را بدرقه کردند.

کنعانی‌زادگان، آزمون، محبی و نورافکن در توپ‌باران دروازه ترکمنستان نقش تمام‌کننده را داشتند.

پایگاه خبری ورزش سه در گزارشی کوتاه از اولین بازی تیم ملی در سال جدید خورشیدی نوشت: «این دیدار که جدالی آسان برای تیم ملی ایران به حساب می‌آمد، از همان آغاز تهاجمی بود و در دقیقه ۱۰ محمد حسین کنعانی‌زادگان و در دقیقه ۱۲ سردار آزمون با زدن دو گل خیال هواداران را راحت کردند.

پس از آن بازیکنان تیم ملی ایران موقعیت‌های زیادی خلق کردند اما عدم دقت در زدن ضربات آخر و فداکاری برای تقسیم گل، باعث شد تا در پایان نیمه نخست شاهد گل دیگری نباشیم.

در نیمه دوم محمدحسین کنعانی‌زادگان خیلی زود در دقیقه چهل و هشتم دروازه تیم حریف را باز کرد و ۸ دقیقه پس از او، این محبی بود که دروازه ترکمنستان را باز کرد تا تیم ملی به گل چهارم برسد. در پایان هم امید نورافکن در دقیقه ۹۰+۱ پنجمین گل را به ثمر رساند تا سال ۱۴۰۳ با پیروزی ۵ گله ایران مقابل ترکمنستان آغاز شود.»

در همین چارچوب، بازی برگشت با ترکمنستان هفتم فروردین برگزار خواهد شد.

مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 در آسیا از چندی پیش آغاز شده و ایران در گروه E با تیم‌های ازبکستان، ترکمنستان و هنگ‌کنگ هم‌گروه است. اکنون دو تیم ایران و ازبکستان 7 امتیازی هستند اما ایران با تفاضل بهتر، در صدر جدول گروه خود قرار دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا