خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزییات تازه از ماجرای موبایل‌ربایی از ابطحی | تماس خاتمی، خوئینی‌ها، خمینی و قالیباف با او

محمدعلی ابطحی ضمن تشکر از تماس تلفنی سیدمحمدخاتمی، موسوی خوئینی‌ها، حسن خمینی و محمدباقر قالیباف پس از ماجرای موبایل‌ربایی جزییاتی تازه‌ای از این حادثه را بیان کرد که به نقل از صفحه‌ی اینستاگرامش در پی می‌آید:

حمله و تلاش برای زدن موبایل من که احتمالا از جنس هزاران حمله موبایل ربایی روزانه هست، بازتاب زیادی داشت. از همه رسانه ها ممنونم.

با دوستانی که به خاطر ندادن موبایلم نوشتند معلوم شد از آخوند نمیشه چیزی گرفت هم ردی دارم!

وقتی من و موتوری در حال کشیدن متقابل موبایل بودیم، از روبرو یک پژو ۲۰۶ آمد. این بکِش بکِش را که دید زد رو ترمز و پیاده شد. آنها ییهو دست منو ول‌کردند و رفتند. تعادلم به هم خورد و با سر رفتم رو اسفالت سخت. خدا پژویی را خیرش دهد. و نیز کادر اورژانس بیمارستان فرهنگیان.

از معجزات فضای مجازی اینکه بی خبر از طرف اداره آگاهی آمدند منزل ما شرح ماوقع پرسیدند! تعجب کردم. گرچه خبری نشده. از همین مقدار جلب توجه به این مشکل عمومی روزانه موبایل ربایی خوشحال شدم.

تلفن من از صبح یک سره در حال زنگ بود. از دوستان فراوان و بزرگواری که زنگ زدندو پیام دادند و ابراز اطف کردند ممنونم.از آقای خاتمی و آیه الله موسوی خویینی و ایه الله سیدحسن خمینی و آقای باقر قالیباف که تماس گرفتند و احوالپرسی کردند به طور ویژه ممنونم.

من خوبم. از درد قفسه سینه که با نفس کشیدن تشدید می شود اذیت بیشتری می کند.

با کسان زیادی هم که این موارد فراگیر را دلیل عدم امنیت اجتماعی و رشد فقر میدانند خیلی موافقم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب ابطحی از اتفاق تاسف بار متاسفم اما این که از آگاهی به درب منزلتان مراجعه میشود در حالی در روزمره شهرتان شاهد بینهایت موبایل قاپی هستیم و به جایی برنمیخورد و موبایلها موبایل قاپها دیگر پیدا نمیشوند باید تاسف خورد جناب ابطهی برخی موبایل قاپیها موجبات ضربه سنگین به خوانواده ها میشود و آسیبش چندین برابر است قطعا موبایل قاپ شما با برش شما پیدا خواهد شد اما مردم عام جامعه خیر برادر عزیر

    219
    10
    1. روزانه چندین موبایل مردم دزد میزنه به هرارگانی هم مراجعه می کنی کسی جوابگو نیست همه چیز فقط برای مسولین این هم عدالت

    2. متاسفانه اداره آگاهی فقط و فقط اموال مسروقه سِلِبریتی ها و افراد مشهور رو کشف میکنه ( کمتر از ۲۴ ساعت ) اما به اموال مردم عمومی هیچ توجهی نمیشه . اون افرادی هم که از طرف آگاهی به منزل ایشان رفتند ، به سفارش دوستان درجه یک شان بوده ( مثل قالیباف ، خمینی و … )

    1. انشالله قسمت تو هم بشه ولی خودت یا بچه ات رو بدزدند تا دیگه به یکی شماتت نکنی. انسان یکم ادب داشته باشه خوبه. من تا حالا ریخت ابطحی را ندیدم و امیدوارم هم نبینم و تو رو هم خدارو شکر با این عقیده نمی شناسم اما رعایت کردن نزاکت در برخورد اجتماعی رو میفهمم.

      30
      43
    2. اینم سناریو جدیده از هزاران سناریویی که ساختید خدا می دونه چه هدفی دارید همون سناریویی که سعید حجاریان طراحی کرده بود خدا از سر تقصیراتتون نگذره الهی آمین

      36
      18
    1. خب ، گیریم در میامد به تو چه ؟ میگن فضول رو بردن جهنم گف آتیشش خیلی سرده وای مامان جون من نمیخوام. !!! خخخ

      20
      67
  2. جناب ابطحی ببین تو گوشی همراهت چی داشتید که حاضر بودید جان بدید ولی مال ندید حیف شد مگه نه طبل رسوایی شما هم به صدا در می امد

    164
    40
    1. نمیدانم مطلبم چاپ می‌شود یانه..
      من یه بچه انقلابی رزمنده ام ولی خدا وکیل میگم باعث این افزایش سارقان خوده امثال همین جناب ابطحی میباشد.در مسندهایی تکیه زدن فاقد کوچکترین لیاقت مدیریتی مانتد نعمت زاده ها…صادق محصولی ها..حسین مرعشی ها..وو..فقط بفکر پرکردن جیب خودبودند وخروجی اینگونه مدیران مولتی میلیاردری مانند محصولی ها مرعشی ها افزایش دزدان و سارقان بوده و دیگر.هیچ

      95
      15
    2. انشالله که طبل رسوایی تو هم بزودی در بیاد. فرقی نداره هر کی به میزان خودش. اینجور که میگی شاید تو معصوم باشی… ولی نه نه تنها معصوم بلکه صدام هم ندانسته به کسی مرحوم توهین نمیکرد.

      9
      35
      1. جریان تو چیه که داری جواب همه رو میدی؟چیکاره حسنی؟هرکی داره اسم ابطحی میاره تو میپری جواب میدی؟؟؟ساندیس خوری؟؟؟؟چیز مالی؟؟؟چیکاره ای؟بابا باشه ابطحی دید یه کامنتم گذاشت گفت مرسی اخرش چی که خودتو داری به هر دری میزنی؟؟؟؟اینقدر بیکاری که هی بیای ببینی که اسم ابطحی اورده؟؟؟
        بنام دزدان
        بنام بدنامان
        بنام غارتگران
        بنام هرچیزی و هرکسی الا خدا؟؟؟؟
        بسه دیگه محمد خانی نمیدونم تو کی هستی فقط میدونم خیلی بیکار و شدیدا فضول هستی
        ان شاءالله گوش توام میپیچونن

        37
        7
  3. این موارد کم نیست ولی ماهی گیری از این ماجرا هفت خط بودن شما را می‌رساند اینکه سید حسن آیه الله شد و فقر فقط موجب این مسائل نهایت کم لطفی بسا انسان های شریفی هستند که علی رغم فقر مالی ولی با نهایت آبرومندی زندگی می‌کنند و بسی ثروتمندان با نهایت بی شرفی

    148
    18
    1. بنده ماشین پراید خواهر زاده به سرقت رفت، آب تو دل آگاهی تموم نخورد!!! خوش باحال شما جناب ابطحی!!!!

      73
      3
    2. بعضیا چقدر زرر میزنن…
      انگار آفریده شدن واسه زرررر زدن…..
      اگه گوشی شماهارو میزدن چه چیزایی از توش درمیومد…..
      طرف نزاشته گوشیشو ببرن اگه تو بودی میدادی بره….
      لابد بعدشم میومدن واسه جنابانتان اراجیف میبافتن…..
      پس لطفن واسه هر مطلبی زرررر نزنین ….
      به غبارتی اینقپر زر زروک نباشین…

      20
      33
  4. شیخ دمت گرم
    عزرائیل بنده خدا چه کشمکشی برای ستاندن جان شریف داشته باشد …البته بعد از ۱۵۰سال
    سارق نادان کم تجربه بجای اینکه درهمی در جیب آخوند بذاری نیت موبایل قاپی از آخوند جماعت را داری …
    زهی خیال باطل …
    ولی وضع مردم توپه همین ایام نوروز علیرغم اینکه ماه مبارک است کیش و قشم و ترکیه و کنسرت های داخلی و خارجی و ازدحام فرودگاهها و جاده های شمال رو برو جای سوزن انداختن نیست فقر فقر نکنید که ابزار کهنه و پوسیده شده است …

    28
    22
  5. آقای ابطحی امثال شماکه صحیح نیست کارکردهای فضای مجازی رو چه به شوخی وچه به جدی معجزه بدونه!!

    24
    2
  6. مشخصه تواین مملکت فقط آیت الله ها زندگی میکنن وهراتفاقی براشون بیفته از خلیفه بزرگ تا آیتالله ها ووزیر کشور وپلیس وآشغال جمع کن سرکوچه تو مشگلی که برات پیش اومده شریک هستن. ولی اگه توروز روشن کسی رو توخیابون جلوی پلیس بزنن بهش تعارض کنن وموبایشم ببرن. فردا برای سر پوش گذاشتن روی بی عرضگی خودشون. میگن باهم از قبل اختلاف داشتن وبا اسراییلی ها هم در ارتباط بودن…. کشور فقط برای یه قشر خاص همینه دیگه… که مردم خودشون قانونو اجرا میکنن..

    48
    6
  7. اولین کسی که مسئله رو خبریش کرد خودت بودیدی با همان حال زارت ! و الا کی میدونست چه اتفاقی افتاده. البته برای شما که به هر بهانه ای میخوایی دیده بشی دزدها بهانه خوبی دادن دستت. خوش باش که جز خبر روزهای اول سال ۱۴۰۳ شدی. خدائیش تو دیگه کسی هستی! راستی ملکه انگلیس از دیار باقی زنگی پیامی نفرستاد!!

    40
    6
  8. مسئله فقر برای بیشتر مردم جامعه هستش ،اینکه افرادی ضعیف النفس برای امرار معاش خود دست به دزدی وقتل و غارت میزنند با هیچ منطقی قابل دفاع نیست

    25
    3
  9. خدا را شکر ، الان ظرف 48 ساعت میگیرنشان ، توی آبادان سرقت میشه ، یارو هم میگیری ، کسی به کسی نیست ، مامور میاد منزل به ریخته و سرقت شده میگه نه چیزی نبردن ، یا پاسگاه میگه برو بازار شیطون ببین پمپت را پیدا میکنی ، یا هزار تا یا ، یا ، یا دیگر …

    22
    1
  10. جناب آقای ابطحی این تازه گوشه ای از مشکلات مردم هستش. نداری و فقر. شکم گرسنه ایمان و خدا نمیفهمد آقای ابطحی. قلبا از چنین اتفاقی برای کسی خوشحال نمی‌شوم. خداوند شفا دهد.

    21
    2
  11. برای شهدا و مجروحین و مصدومیت قضه ککشان هم نمیگزد ، زرتی زنگ زدن به این بابا . ایکاش بچه های غزه هم چند تا رفیق مثل ، حسن و موسوی و قالیباف و خاتمی و اداره آگاهی و … داشتند .

    15
    13
  12. به نظر هم بنیاد شهید و ایثارگران باید پرونده جانبازی برایش افتتاح کنند ، الان درد قفسه سینه اش تقریبا هفتاد و پنج درصد جانبازی داره ! بماند که برای جانبازهای شیمیایی و ترکش در بدن پنج درصد جانبازی است ، ولی برای ابطحی میتونه تا صد در صد هم جانبازی داشته باشه !!!

    30
    2
  13. خواص محترم..لطفا در مورد اموالی که بدون اطلاع شما به جیب مبارکتان رفته اطلاع رسانی کنید.مانند سند باغ و سکه و دلار که بنام شما بزرگواران زده‌ اند.ایا بخور بخور شما تمامی دارد.

    26
    2
  14. با آرزوی سلامتی برای آقای ابطحی و جامعه ایران ، آنچه از نظرات می فهمم ، بیماری های روانی , کینه، و عقده بیشتر از بیماریهای جسمانی در بین مردم شایع است،
    آقای ابطحی پیگیری کنید،اگر سارقین شناسایی نشدند ،احتمالا از برادران محترم …. هستند که بیشتر از این که به فکر ارزش موبایل باشند به فکر کشف محتویات و اطلاعات درون آن بوده آند.

    22
    5
  15. اگر پرنیان است خود رشته ای
    اگر بار خار است خود کشته ای
    فقر وتورم نتیجه تکرارهایی است که عزیزان آقای خاتمی با اصرار بر انتخاب دولت بی عمل روحانی بر کشور و جامعه ما تحمیل شد

    10
    17
  16. وقتی از فقر وارد شد دین و ایمان از پنجره خارج میشود . خصوصا امثال شما که گوشیتونو به قیمت جانتان حفظ کردید برای پول آن نبود بلکه اطلاعات آن بود که از جان مهمتر بود . خوشا بحالتون گوشی دزدیده نشده از آگاهی برای رسیدگی اومدند منزلتون. ما دو سال دنبال دزدی گوشی و کسانیکه حساب و کارتمان را خالی کردند میریمو میام کلی هزینه عریضه و دادگاه و غیره آخرش هم هیچی

    21
    2
  17. انچه اتفاق افتاده برای یک شخص سر شناس این اتفاقها هر روز ودر همه شهرها بطور دایم می افتد ولی هیچ صدایی از کسی شنیده نمیشود پسر همسایه مان را برای موبایلش خفت کردن وچند کارد کوبیدن تو فقسه سینه اش وموبالش را بردند واورژانس هم امد جنازه اش را برد اب از اب تکان نخورد

    13
    2
  18. ماشاءالله چقدر ایت الله ها بهش زنگ زدند!!!!!

    راستی به اقای خاتمی هم ظلم شد ،بهش نگفتی ایت الله!!!!!

    17
    4
  19. جنابعالی و امثال شما مسببین اصلی ازدیاد اینگونه بزهکاری ها بوده و هستید و فقر و بیکاری ماحصل سیاست های غلط و پوچ سیاستمداران ما در طول این چند دهه بوده و هست. و چقدر خوبه که چنین اتفاقاتی برای امثال شما و خاتمی و قالیباف و سایر مقصرین بدبختی های مردم بیافته تا شاید کمی تامل کنید!

    20
    3
  20. ببینید مردم رو بکجا رسوندین!
    امیدواریم خودتون در بساط فقرو بدبختی که برای مردم درست کردین بسوزید همتون همین روزها

    18
    1. من که احتمال میدم اینها دزد نبوده اند منظورم اینه که دنبال خود موبایل نبودند بلکه دنبال اطلاعات درون موبایل بوده اند.

      4
      1
  21. ازرسانه هاتشکرمیکنی متوجه نشدی بااین خبرٱبروتونوبردن..همشون بهت یادٱوری کردن که بخور از کشوری که شما واتفاقا همون چندنفری که باهات تماس گرفتن درست کردید..حالت جااومد؟!!!

    4
    3
  22. ابطمی تو و رفقات مفسده های بزرگی بر این مملکت و جوونا تحمیل کردید دادگاه هم زورش به خودت و عطریان فر نرسید فعلا برو خوش باش تا محکمه الهی براتون برپا بشه

    10
    4
  23. حالایک دفعه هم بزارموبایل شماهاروبزنن بدونین مردم چی میکشن ؟وقتی هیچکدومتون برای مردم کاری انجام نمیدین!

    12
    3
  24. احتمالا کار خود اصلاح طلبانه برای جلب توجه و خصوصا جمله آخر ابطحی و موافقت تش با وجود ناامنی و ارتباطش با فقر و نیز در مراحل بعدی به عدم اجرای برجام و اف ای تی اف و سند ۲۰۳۰
    آخه از این آخوند نمای انگلیسی مآب هرچیزی بر میاد ولو همکاری با بلیط در پی گیری منافع غرب

    5
    6
  25. مال دنیا اینقدر ارزش نداشت حالا چهار روز دیگه چطور به پا منبری ها میتونید بگید مال دنیا ارزش نداره و سلامتی باارزش‌تر هست
    آها شماره های مخاطبینتون مهمتر بودند

    11
    2
  26. سلام آقای ابطحی
    شاید رابین هود بوده نیتش خیر بوده میخواسته گوشی موبایل شما رو سرقت کنه و ببره محضر به نام شما بزنه حواست باشه با علم و آگاهی بری محضر امضا کنی.

  27. دم نیروهای فراجا گرم که علیرغم طعنه هایی که به حکومت و ….غیره میزنید مثل همین پیام که مشخصه میخواهید بفرمائید فقر و فلان بیداد میکنه بازهم خدمت شما رسیدن ولی ایکاش در زمان صدارتتان حداقل قانونی به تصویب میرساندید که اینگونه ناهنجاری ها ریشه کن میشد . ارادتمند شما یک شهروند

  28. حاج آقا حالا که این همه خریدار داری برای رضای خدا کاری بکن که این مشکل برای همیشه حل بشه. من یکروز صبح خیلی زود که هوا هنوز روشن نشده بود صدای زجه ضجه دختر جوانی که در حال رفتن سرکار بود که فریاد می زد گوشیم رو زدند شنیدم و هنوز آن لحظه را فراموش نکردم که این دختر از نظر روانی چه حالی شده است.
    حاج آقا شما که مرد دین هستید و با آیت الله ها و مراجع ارتباط دارید بگوید برای رضای خدا حکم خدا را در قطع انگشت و دست دزدان اجرایی کنند تا این مشکل از جامعه اسلامی رخت بر بندد.
    چرا هزاران بهانه بنی اسرائیلی برای انجام ندادن حکم خدا می آورید؟
    تو را به خدا اگر واقعا مرد دین هستید حکم خدا را دنبال کنید که اجرا شود.

  29. به جناب قالیباف میگفتی این نتیجه سیاست‌های شماست.فقر تورم بیکاری دزدی و مجلسی که تنها در فکر تصویب لایحه حجاب است و بس……

  30. تمام نظرها بوی نفرت تهمت آشفتگی فکری بیماری، تفکر قشری و حزبی و فرافکنی تندروی و هزار یک مشکل دیگه میده و هرکسی که دیدم بیشترین انتقاد رو به دیگران داشته کمکارترین ایرانی بوده یکیش همین نهاد حجاب در دولت رییسی که بجای کار درست اون بگیر ببند راه انداخت و نتیجه شد اینی که هست خدا همه را براه درست هدایت کنه

  31. این عدم امنیتی که نوشتی یک شبه وجود نیومده ، وقتی در راس هرم قدرت بودید با روحانی و جهانگیری چرا ریشه کن نکردید که الان دودش به چشم خودتون نرود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا