خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش محسن اسدی لاری به جدال کیهان و روحانی

محسن اسدی لاری، پدر دو تن از جانباختگان هواپیمای اوکراینی در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت:

مدتی بود که سکوت پیشه کرده بودم و در دنیای نابودشده خودم اولا با تضرع از خدای مهربان رسوایی [عاملان فجایع] بویژه [فاجعه] سرنگونی هواپیمای عزیزانم را میخواهم و در کنار آن پیگیری مستمر دادخواهی در مسیرهای مختلف داخلی و خارجی را با تجمیع و تدوین مستندات فراوان به همراه یکی دوتن از همدردانم سرلوحه قرار داده‌ام.

در آغاز سال نو، در پی نکاتی که در کتاب «پایاب شکیبایی» عنوان شد، اراده خداوند بر تشدید رسوایی [عاملان فاجعه] قرار گرفت و کیهان با فضاحت تمام به دفاع از عوامل اصلی [فاجعه] برخاست و پس از آن سایت حسن روحانی با تیتر «دروغ بزرگ برای توجیه بی‌اطلاع گذاشتن دولت از حمله به عین‌الاسد / کیهان بپرسد چرا جلسه فرماندهان با دکتر روحانی لغو شد؟» واکنش نشان داد.

انتشار علنی این اطلاعات روند جدیدی را در پرونده [فاجعه] سرنگونی پرواز عزیزانمان، آغاز میکند. «روحانی و اعضای دولت دوازدهم به دلیل همین بی‌خبری از حمله به عین‌الاسد، در جریان استقرار پدافند هوایی با احتمال پاسخ متقابل آمریکا و تصمیم‌گیری درباره کلییر نکردن آسمان کشور – هرچند در حیطه اختیارات دولت نیست – و متعاقب آن فاجعه هواپیمای اوکراینی نبوده‌اند».

اینک مشخص است که چرا این همه در جلسات متعدد دادگاه و قبل و بعد از آن فریاد زدیم که فرماندهان اصلی (با اسم و مشخصات) دخیل در [فاجعه] سرنگونی […] هواپیمای مسافران مظلوم ما را به دادگاه بیاورید، اما قضات براساس دستور مشخص سلسله مراتب قوا، از اجرای حداقل عدالت سرباز زدند؛ اعتراض کردیم، به رییس قوه و دیوانعالی شکایت بردیم، اما از اردیبهشت ۱۴۰۲ تا الان در روند رسیدگی قرار نگرفته. […] مطمئنا ابعاد جدید این [فاجعه] روشن میشود.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا