خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«متاسفانه نرگس محمدی اطلاع ندارد» | نقد الهه هیکس به درخواست فشار بر ایران

الهه شریف‌پور – هیکس، وکیل و فعال حقوق بشر ایرانی-آمریکایی، در توییتی به درخواست اخیر نرگس محمدی از داخل زندان برای فشار علیه ایران واکنش نشان داد و آن را زیر سوال برد.

به گزارش انصاف نیوز، خانم هیکس نوشت:

«متاسفانه حتما سرکار خانم نرگس محمدی، برنده جایزه نوبل امسال که خواستار فشار همه جانبه بر ایران شده‌اند اطلاع ندارند که رهبران چند کشور اروپایی همین دیروز به همراه رهبر اتحادیه اروپا به مصر رفته‌اند و با رئیس جمهور دیکتاتور این کشور میلیاردها دلار قرارداد سرمایه گذاری بسته‌اند. در کشوری که فقط ۶۰ هزار زندانی سیاسی وجود دارد، ۶۰ هزار انسان بیگناه.

سرکار خانم محمدی شاید در جریان نباشند که در همین همسایگی ایران بیشتر از دوسال هست با کمک / سکوت دولت دمکراتیک امریکا و سایر کشورهای دمکراتیک غربی بویژه اروپا طالبان‌ها در افغانستان بسر کار امده‌اند و دختران را از رفتن به مدارس محروم و زنان اجازه بازگشت به سر کارهایشان را ندارند.

متاسفانه خانم محمدی حتما نمی‌دانند که همین روزها قرار است عربستان سعودی به ریاست کمیسیون وضعیت زنان در سازمان ملل متحد (CSW) منصوب شود.

زمان آن فرا رسیده که دیگر خواهان فشار حداکثری از خارج از ایران بخصوص توسط دولت‌های دمکراتیک غربی بویژه اروپا و امریکا نباشیم و نگاه و امیدمان مردم داخل ایران باشد و بپردازیم به کنشگری برای مطالبات مسالمت آمیز و سازنده آنها در داخل کشور.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا