خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تغییرات باور نکردنی آشا محرابی در ۴۰ سال

رکنا نوشت:

بازیگر سریال آئینه بعد از گذشت 40 سال بازیگری زیبا و با تجربه شده است. آشا محرابی بازیگر و دوبلور کشورمان در خانواده هنرمند محرابی متولد شد و راه پدرش اسماعیل محرابی را در دنیای فرهنگ و هنر ادامه داد اما از حمایت های پدر در این مسیر بی بهره بود. در بخش هنرمندان بیوگرافی آشا محرابی بازیگر سریال آئینه و تصاویر جدیدش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیوگرافی آشا محرابی

بازیگر سریال آئینه آشا محرابی (زادهٔ ۳۱ مرداد ۱۳۵۲) بازیگر زیبای سینما و تلویزیون است. وی دارای تحصیلات در رشتهٔ زبان انگلیسی و روابط بین‌الملل و بازیگری و کارگردانی است. این بازیگر کشورمان اولین کار بازیگری اش را با سریال آئینه در سال 64 و در کنار غلامحسین لطیفی به عنوان کارگردان و بازی پدرش اسماعیل محرابی تجربه کرد.

آشا محرابی2

بازیگر سریال آئینه در 50 سالگی

نوجوانی سخت بازیگر سریال آئینه

بازی در سریال آئینه آغازی برای بازیگری آشا محرابی بود که راه او را برای ورود به دنیای تئاتر و رادیو هموار کرد اما جدایی پدر در دوران نوجوانی از خانواده ضربه سنگینی را به خانم بازیگر وارد کرد و به گفته خودش مدتها طول کشید تا بتواند با این ماجرا کنار بیاید. آشا محرابی فرزند اسماعیل محرابی بازیگر سینما و تلویزیون است.

آشا محرابی3

نوجوانی آشا محرابی بازیگر سریال آئینه

آشا محرابی در یکی از گفتگوهایش به ماجرای جدایی پدر و مادرش اشاره کرد و از دوران سختی که بعد از این جدایی به خانواده تحمیل شد صحبت کرد و گفت:پدرم در دورانی که من نوجوان بودم از ما جدا شد و ترجیح داد زندگی جدیدی را تجربه کند.

تا سالها از او خبری نداشتیم و بعد از اینکه من بازیگر شدم یکبار روی صحنه تئاتر من را دید و اطلاعی از بازیگر شدنم نداشت. رفتن پدرم ضربه سختی را به زندگی من وارد کرد اما توانستم از آن دوران سخت عبور کنم و روی پای خودم بایستم و قوی تر شوم.

تحصیلات بازیگر سریال آئینه

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا