خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رایگان بازی مهم و جذاب منچستر سیتی – آرسنال | یکشنبه 12 فروردین 19:00 | توپچی ها، سیتیزن ها یا لیورپولی ها قهرمان لیگ جزیره می شوند؟

پخش زنده رایگان بازی مهم و جذاب منچستر سیتی – آرسنال را که به احتمال زیاد قهرمان لیگ جزیره را مشخص میکند را اینجا ببینید. زمان پخش یکشنبه 12 فروردین 19:00 توپچی های لندنی مقابل سیتیزن های منچستری بازی می کنند. حواشی، جزئیات، جدول لیگ و… را در ادامه می بینید.

https://www.aparatsport.com/m/mvc1528f20BBF88

جان استونز و کایل واکر دیدار با آرسنال را از دست دادند

جان استونز و کایل واکر

 

دو ستاره گواردیولا در دیدار یک‌شنبه با آرسنال حضور نخواهند داشت. 

طرفداری | بازی‌های ملی برای منچسترسیتی هزینه بزرگی در پی داشته است. 

با اعلام پپ گواردیولا در نشست خبری دیدار با آرسنال، کایل واکر و جان استونز به دلیل مصدومیت در دیدارهای تیم ملی انگلیس، در بازی حساس یک‌شنبه غایب خواهند بود. سرمربی اسپانیایی تایید کرد آسیب‌دیدگی واکر جدی‌تر است اما او اطلاعی از مدت دوری مدافع و کاپیتانش ندارد. در مورد وضعیت مانوئل آکانجی، او تمرینات نرمالی داشته است و در کنار ادرسون می‌تواند آماده بازی شود. کوین دی بروین نیز که با تصمیم بلژیک راهی بازی‌های ملی نشده بود، برای حضور مقابل توپچی‌ها در دسترس خواهد بود. 

پپ: اگر لازم باشد با یک نفر جلوی آرسنال بازی می‌کنیم

پپ گواردیولا تأیید کرد که جان استونز و کایل واکر برای بازی حساس مقابل آرسنال غایب خواهند بود.

پپ: اگر لازم باشد با یک نفر جلوی آرسنال بازی می‌کنیم

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پیش روی فوتبال اروپا، روز یکشنبه منچستر سیتی و آرسنال در ورزشگاه اتحاد مقابل همدیگر قرار خواهند گرفت. توپچی‌ها با ۶۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و منچستر سیتی با یک امتیاز کمتر در رتبه سوم قرار داردپپ گواردیولا در نشست خبری این دیدار، در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

وضعیت ادرسون؟
او خیلی بهتر است و احساس بهتری نسبت به چند روز گذشته دارد. مطمئنم او ریکاوری مناسبی را پشت سر می‌گذراند و آماده‌تر از قبل بازخواهد گشت.

مصدومیت واکر و استونز؟
متأسفانه آنها برای بازی با آرسنال غایب خواهند بود. ما تا امروز صبر کردیم و وضعیت آنها را ارزیابی کردیم اما چیزی تغییر نکرد. اتفاقی است که افتاده و باید آن را قبول کنیم. این نمی‌تواند برای ما بهانه باشد و حتی اگر یک بازیکن هم داشته باشیم باید با تمام توان مقابل آرسنال بازی کنیم.https://cdn.yektanet.com/assets/templates/iframe/product_retargeting_slider_728_90.html?v=20240202909

2005259

بازی کردن استونز در هر دو بازی تیم ملی انگلیس؟
من هیچ نظری در این مورد ندارم. قبلاً دیدگاهم را گفته‌ام و الان چیزی نمی‌گویم.

وضعیت سیتی در این مقطع از فصل؟
ما در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا مدعی هستیم. در مقطع بسیار مهمی قرار داریم و باید با توان بیشتری در بازی‌های آینده حاضر شویم.

وضعیت کوین دی‌بروینه؟
بسیار بازیکن مهمی برای ماست. فصل سختی برای او از لحاظ مصدومیت و آمادگی جسمانی بود. او دیروز خوب تمرین کرد. باید ببینیم چه می‌شود و می‌تواند از ابتدا بازی کند یا نه.

انتقادات در مورد خوشحالی‌های آرتتا و اودگارد با دوربین عکاسی؟
من به چیزهای بی‌معنی واکنشی نشان نمی‌دهم. می‌خواهید عکس بگیرید؟ عکس بگیرید. جنجال و بحثی ندارد.

به گزارش راب داوسن از ESPN؛ منچسترسیتی برای حضور کوین دی بروین در بازی یک‌شنبه مقابل آرسنال خوش‌بین است. ستاره خط هافبک گواردیولا که راهی اردوی بلژیک نشده بود، هفته جاری با تیم زیر 23 ساله‌های منچسترسیتی تمرین کرد. روز پنج‌شنبه تمرینات اصلی سیتیزن‌ها آغاز می‌شود و انتظار می‌رود دی بروین در کنار سایرین به تمرین بپردازد. در مورد کایل واکر، این بازیکن در دیدار با برزیل از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شد. در حال حاضر وضعیت حضور او قطعی نیست و به صورت 50-50 ارزیابی می‌شود. جان استونز نیز به دلیل مصدومیت شب گذشته مقابل بلژیک در بازی با آرسنال غایب خواهد بود. در مورد وضعیت ادرسون مورائس، مانوئل آکانجی، متئوس نونس و جک گریلیش، انتظار می‌رود فردا حضور یا غیبت این بازیکنان در بازی با توپچی‌ها مشخص شود. 

آرتتا: گواردیولا با اختلاف بهترین مربی جهان است

میکل آرتتا معتقد است پپ گواردیولا با فاصله زیادی از مربیان دیگر، بهترین مربی جهان است.

آرتتا: گواردیولا با اختلاف بهترین مربی جهان است

به گزارش “ورزش سه”، یکشنبه یکی از سرنوشت‌سازترین بازی‌های این فصل لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود. منچستر سیتی-آرسنال، در ورزشگاه اتحاد. توپچی‌های لندن صدرنشین لیگ هستند و منچستر سیتی با یک امتیاز کمتر در تعقیب آنهاست. میکل آرتتا در نشست خبری پیش از این بازی در مورد شرایط آرسنال صحبت کرد.

آمادگی ساکا، گابریل و مارتینلی؟
ممکن است آنها به بازی برسند. هنوز شانس دارند و در جلسه تمرینی بعدی شرایط‌شان مشخص خواهد شد.

وایت و تمدید قرارداد؟
در خوب بودن او شکی نیست و به‌نظرم چیزی که مستحقش بوده را به‌دست آورده است. امیدوارم روزی بتواند تیم ملی کشورش را رهبری کند و به آرزوهایش برسد.

2005264

اعتمادبه‌نفس بیشتر نسبت به گذشته در تقابل با منچستر سیتی؟
من به بازیکنانم و کاری که می‌خواهیم انجام دهیم اعتقاد و اعتماد کامل دارم. این چیزی است که باید در زمین هم نشان دهیم.

اهمیت بازی؟
این یک بازی بزرگ برای هر دو تیم است. اگر به آنجا برویم و آن را ببریم، به ما انگیزه زیادی خواهد داد. البته هنوز راه درازی پس از آن وجود دارد و باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

رویارویی با پپ؟
او با فاصله بهترین مربی جهان است. از او چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و همیشه او را ستایش کرده‌ام. همیشه بازی با او از سخت‌ترین چالش‌هایم بوده است.

طرفداری | کورس قهرمانی لیگ برتر جذاب‌تر از وضعیت فعلی هم خواهد شد. 

لیورپول روز یکشنبه میزبان برایتون است و می‌داند که با کسب حداقل یک امتیاز، برای حداقل چند ساعت به صدر جدول لیگ برتر می‌رسد. در صورت برد لیورپول، آرسنال باید در همان روز در ورزشگاه اتحاد منچسترسیتی را شکست دهد تا صدرنشین باقی بماند. با نگاهی به بازی‌های مهم یکشنبه، اوپتا از اعداد و ارقام ابررایانه خود استفاده کرده تا ببینیم نتایج احتمالی در آنفیلد و ورزشگاه اتحاد چگونه می‌تواند شانس قهرمانی هر سه تیم در لیگ برتر را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر لیورپول مقابل برایتون به پیروزی برسد

در صورت پیروزی لیورپول در آنفیلد، شکست آرسنال مقابل منچسترسیتی عواقب وحشتناکی برای رقابت قهرمانی توپچی‌ها خواهد داشت. ابرکامپیوتر اوپتا در صورت وقوع این نتایج، تنها 9 درصد شانس قهرمانی لیگ برتر برای تیم آرتتا قائل است، به طوری که آرسنال با 9 بازی باقی مانده، سه امتیاز از لیورپول و دو امتیاز از منچسترسیتی عقب خواهد افتاد. پیروزی لیورپول به دنبال تساوی دیدار اتحاد، رقابت قهرمانی را به نفع قرمزها تغییر می‌دهد و آن‌ها را به مدعی اصلی تبدیل می‌کند. پیروزی لیورپول همراه با پیروزی آرسنال، به تیم پپ گواردیولا شانس تنها «یک در پنج» برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر انگلیس فراهم می‌کند.

اگر لیورپول مقابل برایتون به تساوی برسد

اگر لیورپول مساوی کند و منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد آرسنال را شکست دهد، سیتیزن‌ها با تنها یک امتیاز اختلاف و 9 بازی باقی مانده در صدر جدول لیگ برتر قرار می‌گیرند. در این صورت، شانس این تیم برای کسب عنوان قهرمانی به 65 درصد افزایش خواهد یافت. دو مساوی بیشترین سود را برای آرسنال خواهد داشت، زیرا شانس قهرمانی آن‌ها از 21 درصد به 25 درصد افزایش خواهد یافت. با توجه به اینکه ابرکامپیوتر اوپتا پیروزی تیم گواردیولا را به عنوان محتمل‌ترین نتیجه پیش‌بینی می‌کند، هر نتیجه‌ای غیر از این می‌تواند به نفع آرسنال باشد.

آرسنال در طول این فصل هرگز در پیش بینی‌های اوپتا به عنوان مدعی اصلی لیگ برتر شناخته نشده است. با این حال، پیروزی آن‌ها در اتحاد، پس از تساوی لیورپول مقابل برایتون، باعث می‌شود با دو امتیاز بالاتر از قرمزها و چهار امتیاز بالاتر از سیتی، به عنوان مدعی اصلی قهرمانی (با 45% شانس) شناخته شوند.

در صورت شکست لیورپول مقابل برایتون

باخت هر دو تیم لیورپول و آرسنال، منچسترسیتی را با دو امتیاز بالاتر از آن‌ها به صدر جدول می‌رساند. پیش‌بینی برای چهارمین قهرمانی متوالی سیتیزن‌ها به 70% افزایش می‌یابد. با توجه به اینکه سیتی از زمان باخت 2-1 مقابل برنتفورد در نوامبر 2022، طی 38 بازی خانگی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها شکست‌ناپذیر است (33 برد و 5 مساوی)، شانس توپچی‌ها برای برد چندان زیاد نیست. این دومین طولانی ترین روند شکست‌ناپذیری منچسترسیتی در تاریخ بازی‌های خانگی‌اش است؛ پس از رکورد 42 بازی بین دسامبر 1919 و نوامبر 1921.

اما آرسنال نسخه 2024 متفاوت است. آن‌ها ضمن کسب هشت پیروزی متوالی، 33 گل به ثمر رسانده و تنها چهار گل دریافت کرده‌اند. در صورت پیروزی، این اولین دبل لیگ توپچی‌ها مقابل منچسترسیتی از فصل 08-2007 و اولین دبل مقابل مدافع عنوان قهرمانی از فصل 01-2000 (منچستر یونایتد) خواهد بود. باخت لیورپول مقابل برایتون همراه با پیروزی آرسنال در اتحاد، تیم آرتتا را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر باشانس 49% تبدیل می‌کند.

مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی

مایکل اوون

 

پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر انگلیس از نگاه مایکل اوون.

طرفداری | مهاجم سابق باشگاه لیورپول و تیم ملی فوتبال انگلستان در مورد قهرمان این فصل مسابقات لیگ برتر انگلیس صحبت کرده است.

به گزارش سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، مایکل اوون در مصاحبه‌ای پیش‌بینی خودش را از قهرمان لیگ برتر انگلستان در فصل جاری ارائه کرده است. او در این مصاحبه گفت:

قلب من می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی؛ فکر می‌کنم منچسترسیتی قهرمان لیگ خواهد شد. هر دو تیم چیزهای زیادی برای گفتن در زمین بازی دارند و البته آرسنال هم در این رقابت حضور دارد، اما فکر می‌کنم منچسترسیتی، فقط با کمی اختلاف، قهرمان خواهد شد.

گفتنی است منچسترسیتی در حال حاضر با 63 امتیاز از 28 بازی در جایگاه سوم مسابقات لیگ برتر انگلیس پس از آرسنال و لیورپول 64 امتیازی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، لیگ‌های معتبر فوتبال جهان از جمله «لیگ برتر انگلیس» به روز‌های سرنوشت ساز رسیده اند؛ ایامی که دستاورد چندین ماه سخت و پرفشار با آخرین نتایج، مشخص شود.

حالا در شرایطی که وقفه ۱۵ روزه بازی‌های ملی در آغاز بهار به اتمام رسید، تیم‌های باشگاهی وارد «فاز پایانی» فصل می‌شوند تا آخرین سعی و کوشش را در مسیر قهرمانی، جای گیری بهتر در جدول یا بقا و پرهیز از سقوط را انجام دهند.

در قسمت نخست این گزارش به وضعیت ۱۰ تیم لیگ برتری آرسنال، آستون ویلا، بورنموث، برنتفورد، برایتون، برنلی، چلسی، کریستال پالاس، اورتون و فولام پرداختیم و اکنون در بخش دوم و پایانی از لیورپول، لوتون، منچسترسیتی، منچستریونایتد، نیوکاسل یونایتد، ناتینگهام فارست، شیفیلدیونایتد، تاتنهام هاتسپر، وستهام یونایتد و ولورهمپتون خواهیم گفت که امکان دست یابی به چه عناوینی در چند هفته پایانی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ خواهند داشت:

لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟

*لیورپول

«قرمزها» در فصل جاری اتفاقات مهمی را دیده اند، اما در آگوست گذشته، هدف اصلی شان، حضور در قله لیگ قهرمانان اروپا بود. حالا هم انگیزه‌های مضاعفی نیزدارند که قهرمانی لیگ برتر انگلیس نیز از این جمله است.

تیم قدیمی تاکنون از ۲۸ بازی توانسته ۶۴ امتیاز بگیرد و هم اندازه آرسنال، صدرنشین لیگ اندوخته دارد که البته به خاطر میانگین گل پایین‌تر در رده دوم است.

پس از رفتن بزرگانی مثل هندرسون، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی به تعداد زیادی از بازیکنان محصول آکادمی مجال حضور داد که البته درخشیدند و نگرانی‌ها را تقریبا برطرف کردند.

تحت تاثیر این اتفاق خوب، حتی بحران مصدومیت نیز گریبان تیم پرطرفدار را نگرفت و باعث نشد سرعت شان کم شود. آنها قهرمان جام کارابائو شدند و پیش از تعطیلات فیفادی، تنها یک باخت مقابل منچستریونایتد در جام حذفی داشتند و گرنه همه را در عرصه‌های مختلف به چالش کشیدند.

حالا در ۱۰ هفته باقی مانده برای تیم کلوپ، خیلی چیز‌ها امکان وقوعش است. قرمز‌ها در نزدیکی آرسنال و بالاتر از منچسترسیتی در کورس قهرمانی ۳ گانه ایی شرکت دارند که امیدوارند در پایان فصل و همچنین دوره حضور مربی آلمانی روی نیمکت سرخپوشان، با افتخار از آن خارج شوند.

در عین حال تلاش می‌کنند در لیگ اروپا، پلن قهرمانی را طراحی کنند. به هرحال چنین جامی می‌تواند عنوان تازه‌ای را در ویترین افتخارات باشگاه و شخص کلوپ اضافه کند. اگر لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی از آتالانتا پیشی گیرد، سپس در نیمه نهایی از سد بنفیکا یا مارسی عبورکند، آنوقت در مصاف نهایی، احتمالا با بایرلورکوزن ژابی آلونسو، در دوبلین و در تاریخ ۲ خرداد ۱۴۰۳ برای قهرمانی خواهد جنگید.

لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟

*لوتون

لوتون در فصل جاری به مراتب فراتر از سطح انتظارات همگان ظاهرشده است. این تیم بعد از صعودی معجزه آسا به لیگ برتر تحت هدایت «راب ادواردز» وارد فصل جاری شد. برای تیمی که هزینه چندانی در تابستان گذشته نکرد، کسب ۲۲ امتیاز از ۲۹ بازی و قرارگرفتن در رده هجدهم شگفت انگیز است. درست است در این رده، آنها در واقع در یکی از پله‌های سقوط قرارگرفته اند، اما به باور خیلی ها، فوتبال پرشور و هیجانی تاکنون عرضه می‌کنند.

حالا در فاصله ۹ بازی تا پایان فصل، تنها چیزی که برای لوتونی‌ها باقی می‌ماند، مساله «پرهیز از سقوط» است. البته برای آنها دست یابی به چنین هدفی، تا حد زیادی سخت است. چون در بازی‌های آینده، مجبورند با تاتنهام، آرسنال و منچسترسیتی خارج از خانه بازی کنند.

اما ۴ بازی در خانه برابر بورنموث، برنتفورد، اورتون و فولام دارند که اگر بتوانند از این دیدار‌ها امتیاز کامل بگیرند، می‌توانند به هدف خود برسند.

لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟

*منچسترسیتی

قهرمان درخشان فصل، هرچند با فاصله یک امتیاز نسبت به آرسنال و لیورپول، دو تیم هم امتیازی و صدرنشین جدول، با یک امتیاز کمتر درپله سوم است، اما پپ گواردیولا، سرمربی آبی آسمانی‌ها خوب می‌داند در هفته‌های پایانی امکان لغزش توپچی‌ها و آنفیلدی هاست. پس به پایان کار خوشبین است.

البته باید اعتراف کرد این منچسترسیتی، نسبت به تیمی که فصل قبل سه گانه را گرفت، ایراد‌های دارد. به عنوان نمونه در ضد حمله کمی بازتر و در دفاع، اندکی ضعیف‌تر از قبل عمل می‌کند. همین عامل می‌تواند مشخص کند چرا در رویارویی با ۶ تیم بالای جدول خیلی درخشان ظاهرنشده و تنها برنده دوئل در دربی با همشهری‌های یونایتدی بوده است.

با این توصیف، اگر بپرسید امکان چه عناوینی برای سیتی باقی می‌ماند، خواهیم گفت:همه چیز!چون واقعا آبی‌ها می‌توانند باز قهرمان اروپا و انگلیس شوند و در جام حذفی هم از سد چلسی در نیمه نهایی بگذرند و در فینال به افتخار برسند.

لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟

*منچستریونایتد

یونایتد دیگر تیم بزرگ شهر منچستر، فصلی بسیار پرهیاهو را تاکنون تجربه کرده است. «شیاطین سرخ» به عنوان یکی از گرانقیمت‌ترین تیم‌های فوتبال جهان، در رده ششم پریمیرلیگ و خارج از جام‌های اروپایی قراردارند.

با توجه به امکانات وسیعی که یونایتد‌ها دارند، همینطور بودجه قابل توجهی که اختصاص دادند، می‌توان گفت عملکرد تیم اریک تن هاخ، در حد متوسط بوده است.

تیم بار‌ها در ماه‌های قبل، چهره ضعیف و پرانتقادی ارائه کرده و تنها مورد امیدوارکننده اش، همین بازی چندی قبل با لیورپول در یک چهارم نهایی جام حذفی بود که توانست رقیب قدرتمندش را حذف کند.

در همان بازی جوانانی همچون آلخاندرو گارناچو و راسموس هویلند امیدوارکننده ظاهرشده و باعث امید بیشتر به آینده شدند. مهمتر از همه «گلیزرها» از راس مدیریتی باشگاه، عقب نشینی کردند و اکنون سررشته امور به دست «سرجیم راتکلیف» افتاده تا اوضاع را بلکه بعد از سال‌ها مرتب کند.

در ۱۰ هفته باقی مانده، یونایتد می‌تواندهم برای کسب جام حذفی تلاش کند و هم این که تا رتبه ایی بهتر در جدول بگیرد تا بلکه به لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده راه یابد.

لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟

*نیوکاسل یونایتد

نیوکاسل در فصل قبل خوش درخشید و به رده چهارم رسید تا لیگ قهرمانانی شد. اما امسال افت و خیز زیاد داشته و مملو از لحظات استثنایی بوده است.

به عنوان مثال بردی فراموش نشدنی ۴ بر یک مقابل پاری سن ژرمن کسب کرد. در جام کارابائو بر هر دو منچسترغلبه کرد، برابر آستون ویلا ۵ بر یک هم برنده شد. حتی برای اولین بار مقابل ساندرلند برنده شد و چند بازی خوب دیگر هم داشت. اما این تیم، آن نیوکاسل یکه تاز فصل قبل نبوده است.

نیوکاسلی‌ها با ۴۰ امتیاز در رده دهم جدول قراردارند و در هفته‌های باقی، شاید بتوانند جایگاه بهتری در جدول بگیرند.

لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟

*ناتینگهام فارست

ناتینگهامی‌ها هم در فصل جاری جزو تیم‌های پرچالش بوده اند. «درختان حیله گر» که با وجود مشکلات خیلی کوشیده تا در محدوده خطر قرارنگیرد، فراز و نشیب هم داشته و به همین خاطر در جام حذفی در مرحله یک هشتم و جام اتحادیه دور دوم بالا آمد.

در لیگ جزیره، هم با ۲۵ امتیاز در رده بسیار پرخطر هفدهم است. به همین خاطر نونو اسپریتو سانتوز، سرمربی پرتغالی اش، در هفته‌های مهم آینده، یک چشم به ۹ بازی آینده اش دارد و با چشمی دیگر به وضعیت لوتون، برنلی و شیفیلد حتی اورتون و برنتفورد نگاه می‌کند تا به هر شکل ممکن جلوی سقوط در روز آخر را بگیرد.

لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟

*شیفیلدیونایتد

شیفیلدیونایتد تا به اینجا، فصل فاجعه باری داشته است. تیم تحت امر کریس وایلدر تا دور دوم جام اتحادیه و مرحله چهارم جام حذفی بالا آمد.

از همه بدتر قرارگرفتن در رده آخر جدول ۲۰ تیمی لیگ انگلیسی‌ها با ۱۴ امتیاز بوده است.

در ۲۸ بازی، تنها ۳ برد کسب شده، ضمن آنکه ۷۴ گل از خط دروازه این تیم گذشته و حتی باخت ۸ بر صفر مقابل نیوکاسل نیز ثبت شده است.

«شمشیرها» در تابستان اقدام به فروش بهترین بازیکنان خود کردند و در نقطه مقابل نفرات مناسبی را نیز به خدمت نگرفتند، آنوقت بود که معلوم شد چنین وضعیت فاجعه باری در انتظارشان است.

این تیم که ۱۰ بازی (۳۰ امتیاز) در پیش دارد، روی کاغذ هنوز سقوط نکرده، اما با توجه به پتانسیلی که دارد، بسیار بعید خواهد بود بتواند مانع از سقوط شود. به همین خاطر باید گفت در هفته‌های آینده برای «حفظ غرورش» به میدان می‌رود.

لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟

*تاتنهام هاتسپر

در مورد تاتنهام خیلی حرف‌ها می‌توان زد. تیمی که در تابستان گذشته دستخوش تغییر کادر فنی شد و آنژه پوستواوغلو را روی نیمکتش دید، بعد حتی هری کین، کاپیتان بزرگش را به خاطر فروش به بایرن مونیخ از دست داد، عملکرد فوق انتظاری داشته است.

در نظر بگیرید در شرایطی که غول‌های همچون آرسنال، لیورپول و منچسترسیتی در کنار یک آستون ویلا اوج گرفته، کورس گذاشته اند، هاتسپر با کسب ۵۳ امتیاز و قرارگرفتن در رده پنجم عالی کارکرده است.

در مورد این تیم اگر سوال همیشگی «چه امکانی برای تیم در هفته‌های پایانی هست؟» راتکرار کنیم، می‌توان گفت که مجوز حضور در لیگ قهرمانان اروپا کاملا در دسترس تیم لندنی است. ضمن آنکه در ۱۰ هفته پایانی مربی جاه طلب می‌تواند شرایط بهتری را برای یادگیری، رشد، و پیشرفت تیمش جهت فصل آینده فراهم کند.

لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟

*وستهام یونایتد

در وستهام صحبت‌های در مورد آینده مبهم دیوید مویس، سرمربی تیم می‌شود. اگر این حرف‌ها را نادیده بگیرید، باید گفت وستهام در رده هفتم قراردارد (۴۴ امتیاز) و برای سومین فصل متوالی در یک چهارم نهایی یک رقابت اروپایی (لیگ اروپا) ظاهر می‌شود. حتی اگر تیم تحت امر مویس مقابل بایرلورکوزن، صدرنشین بوندس لیگا آلمان شکست هم بخورد، باز شانس حضور در یک رقابت اروپایی برای فصل بعد را خواهد داشت.

لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟

*ولورهمپیتون

ولوری‌ها تحت هدایت گری اونیل به شور و حال بهتری رسیده و در مولینکس، زمین خود تیم خوبی نشان می‌دهند.تحت هدایت مربی ۴۰ ساله انگلیسی، تیم تا یک چهارم نهایی جام حذفی و دور سوم جام اتحادیه بالا آمد.در لیگ برتر نیز اکنون با ۴۱ امتیاز در رده نهم قرارداشته و در هفته‌های موجود از فصل جاری احتمال دارد حتی تا رتبه ششم جدول هم بالابیاید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا