خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نجم الدین شریعتی بانی شد صدای شجریان از تلویزیون پخش شود

پس از حوادث 1388، محمدرضا شجریان که در دوره لاریجانی برای تلویزیون اجرای نوروزی کرد، با بدسلیقگی مدیران دوره ضرغامی در استفاده نابجا از آهنگ‌هایش، از کوره در رفت و اعلام کرد صداوسیما حق ندارد هیچ یک از آهنگ‌هایش را پخش کند و تنها استثنا را ربنا قرار داد که از قضا ضرغامی لج کرد و ربنای شجریان دیگر در ماه رمضان پخش نشد. حالا پس از 14 سال نجم الدین شریعتی در گفت و گو با کامران نجف زاده از آشنایی‌اش با موسیقی با مرکب خوانی استاد شجریان گفت و در ادامه بخشی از آهنگ جان جهان پخش شد که نخستین پخش صدای شجریان پس از این سالها از تلویزیون است. این بخش را می‌بینید.

انتهای پبام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام
    لطفا لجبازی ها را متوقف کنید ( چه مسئولان صدا و سیما و چه خانواده محترم آن مرحوم )
    با پخش صدای مرحوم استاد شجریان (چه ربنا و چه سایر آثار ایشان) باعث شوید روحیه مردم بهتر شود

    15
  2. سلام انصاف نیوز
    در مطلب مربوط به پخش صدای استاد شجریان، به لجبازی عزت ا.. ضرغامی اشاره کردید. نتیجه سالها لجبازی کودکانه آقای ضرغامی، همچنین بی لیاقتی هایش چه شد؟ سالها در پست مهم ریاست صدا و سیما باقی ماند و اکنون هم وزیر گردشگری شده است……
    در مورد آقای نجم الدین شریعتی هم باید گفت که تا حالا کجا بودی برادر عزیز؟ چرا اینهمه سال که در صدا و سیما مشغول هستی یک کلمه حداقل از ربنای استاد حرف نزدی؟ اینکه بعد از اینهمه ضرر فرهنگی و محرومیت جامعه از صدای استاد و امثال استاد شجریان، حالا به فکر افتاده اید یک مقدار در صداقتتان جای تردید است.

    12
    5
    1. از کجا میدونید و میتونید ثابت کنید که غربزده است ایشون.به هنرمندانی مثل ایشون حیفه آدم بی لیاقتی مثل شما نظر بده…..

  3. بازم دمتگرم شهامت اینو داشتی نام استادروبانام آهنگش نام ببری امیدوارم پاسداشت ایشان باشه نه بعنوان نردبان صعودغیر معقول از ایشان استفاده نکرده باشید بازم ممنون تشکر یادی از ایشون وآثارش کردید پاینده وسلامت باشید

  4. عدم شناخت و آگاهی و البته تبلیغات سوء این میشه که داری میگی. پس این برنامه بسیار بسیار تادیبی و هشدار دهنده زندگی پس از زندگی برای چی درست شده. حداقل در ماه مبارک آدم باشیم.

  5. حالا همه چی درست شده بود و همه فوج فوج به «سمت خدا» هدایت شده بودند مونده بود صدای شجریان از صدا و سیما پخش بشه! هرکس شجریان بخواد گوش بده میره دانلود میکنه. چهارتا جوون رو ترغیب کنید موسیقی دستگاهی رو اجرا کنن. انقدر مرده پرست نباشید.

    1
    11
  6. پخش ربنای شجریان بود که قبل از اذان حالت ملکوتی به افطار میداد که متاسفانه افکار غلط و خودخواهانه بعضی ها تاب شنیدن این آوا را نداشتند و خلاف رودخانه شنا کردند و ره به جائی نبردند.

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا