خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سال جدید انصاف

علی اصغر شفیعیان، مدیر انصاف نیوز، در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت:

این عکسی از آخرین روز فعالیت ما در ۱۴۰۲ بود. البته منظورم فعالیت در دفتر است وگرنه ما که تعطیلی نداریم و همیشه یکی آنلاین است.

امسال هم از روز پنجم فروردین دفتر فعال بود. در عکس دو همکار دیگرمان نبودند، نیکزاد حبیبی و معصومه رشیدیان.

پارسال برای من و همکارانم در انصاف بسیار پرهیجان بود. از اوایل اردیبهشت حدود چهل روز معلق بودیم و فشارهایی روی ما بود که کم و بیش در جریان هستید.

با پیگیری‌های حقوقی آن مشکل به صورت موقت حل شد و در آخر سال تقریبا احساس موفقیت نسبی خوبی داشتیم از راهی که در آن سال طی کردیم.

تیم کوچک انصاف البته که می‌خواهد توسعه پیدا کند. برای این کار برنامه داریم و امیدواریم که بتوانیم زمینه‌های آن را فراهم کنیم. توسعه‌ی مدنظر هم شکلی است و هم محتوایی.

سرمایه‌ی ما اعتمادی است که ذره ذره جمع شده است؛ البته اصول حرفه‌ای هم یک وجه بسیار مهم و غیرقابل گذشت است. جاهایی بنا به مصلحت عمل می‌کنیم که از نظر برخی اشتباه است و از نظر دیگرانی نیست.

می‌دانم که اشتباه کم نداشتیم، بخشی از آن از راه‌های مختلف به ما رسیده و انتظار داریم هر نقدی باقی مانده هم در دل نماند، بیان شود تا با اصلاح اشتباهات به پیش برویم.

ارادتمند همگی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. درود و احترام. در مورد تامین هزینه های خود از محل آگهی انجام می شود و یا مثلا فردی مانند آقای پزشکیان یا بنیادی فرهنگی و سیاسی؟ در این مورد توضیحی داده شود، پسندیده است. سپاس.

  2. امید است روند حرفه یی اطلاع رسانی خود را تداوم داده و یه یک بنگاه بزرگ خبری با رویکرد اصلاح طلبی تبدیل شوید.

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا