خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه اعتراضی نهضت آزادی به اژه‌ای در کانال استاد اصولگرا بازنشر شد

نامه‌ی سرگشاده‌ی نهضت آزادی خطاب به رئیس قوه قضاییه که اخیرا منتشر شده است، در کانال تلگرامی سعید زیباکلام، استاد اصولگرای دانشگاه تهران بازنشر شد.

به گزارش انصاف نیوز، متن این نامه به نقل از کانال تلگرامی آقای زیباکلام در پی می‌آید:

نامه سرگشاده نهضت آزادی ایران
به رییس قوه قضاییه

🔺در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ماموران امنیتی همراه با چند نفر که خود را از سوی دادسرا معرفی می‌کردند، مانع از برگزاری نشست شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در منزل شخصی یکی از اعضا شدند و به رغم آن که از ایشان خواسته شد که حکم قضایی ارایه دهند، از این وظیفه قانونی استنکاف کردند و هیچ حکم یا دستور قضایی را نشان ندادند.

🔺این رفتار برای بار سوم است که در سال گذشته تکرار می‌شود و ماموران امنیتی از برگزاری جلسات این حزب دیرپای ملی و اسلامی ممانعت می‌کنند که اخبار مربوطه نیز هر بار در همان زمان منتشر شده است | هیچ قانونی، الزام به اخذ مجوز یا ضرورت اطلاع نهادهای حاکمیتی در خصوص برگزاری جلسات سیاسی و فرهنگی در محیط‌های خصوصی ندارد.

🔺عدم واکنش قانونی و تداوم سکوت و بی‌اعتنایی مسئولان ارشد قوه قضاییه در قبال چنین امکانات وسیعی که در راستای تضییق و نادیده گرفتن حقوق اساسی ملت در اختیار [برخی] قرار داده شده، معنایی جز نفی جمهوریت نظام و نقض اصل تفکیک قوا و استقلال نهاد قضایی ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا