خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده داعشی دستگیر شده در ایران کیست؟!

محمدحسین جعفریان، مستندساز و پژوهشگر حوزه افغانستان، می‌گوید کسی که به‌عنوان یکی از فرمانده داعشی در کرج بازداشت شده، یکی از بستگان ژنرال خیرخواه، از اعضای ارشد کشته شده‌ی جبهه مقاومت ملی افغانستان است.

به گزارش انصاف نیوز، آقای جعفریان شب گذشته در گفت‌وگویی زنده با محمدنسیم مدبر، نماینده سابق پارلمان افغانستان (و از بستگان شهید خیرخواه) و شیخ زکریا مشکور کابلی، عضو ارشد جبهه مقاومت ملی افغانستان، به این موضوع پرداخت و هر سه از مسئولان خواستند که به سوءتفاهم پیش آمده رسیدگی کنند.

برنامه‌ی او با عنوان «دستگیر شده در ایران کیست؟! / اتفاق عجیب در تهران؛ دستگیری بستگان ژنرال شهید خیرخواه به‌عنوان اعضای ارشد داعش!» برگزار شده بود.

دیروز خبرگزاری‌ها گزارش دادند: «محمد ذاکر سرتیم و عضو ارشد داعش مشهور به رامش را پس از تیراندازی و مجروحیت دو عضو دیگر این گروه در “ماهدشت” کرج دستگیر کرده‌اند. گفته شده این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشته‌ و ۸ تن دیگرشان نیز در ادامه دستگیر شده‌اند!»


ژيلا بنى‌یعقوب، روزنامه‌نگار در این باره نوشت:

یک راننده تاکسی در کرج تصور کرده که مسافرانش از اعضای داعش هستند، به پلیس اطلاع می‌دهد؛ نیروی انتظامی آنها را بازداشت می‌کند و چند ساعت بعد اعلام می‌کند سرکردگان داعش را بازداشت کرده، همین قدر سریع مراحل تحقیقات را انجام دادند! حالا امیدوارم نیروی انتظامی موضوع را حیثیتی نكند و به خاطر اثبات ادعای خود تا اقیانوس سینه خیز نرود!

جبهه مقاومت به رهبری احمد مسعود⁩ با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده: افراد بازداشت شده نه داعشی که از مقاومتگران این جبهه و از فرزندان فرماندهان ارشد جبهه از جمله فرمانده شهید خیرخواه اندرابی هستند.

مشکور کابلی از اعضای ارشد جبهه مقاومت، ساعتی قبل در گفت‌وگو با محمد حسین جعفریان گفت: به خانواده مقاومت تشویش (اضطراب) زیادی وارد شده که چند نفر مظلوم را به عنوان داعشی بازداشت کرده اند. ‏او از دولت ایران درخواست کرد هرچه زودتر آزادشان کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا