خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بورس صعودی شد / شاخص هم‌وزن ریخت

فرارو نوشت:

امروز (یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۳ هزار واحد افزایش یافت.
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه با افزایش ۳ هزار و ۹۶۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۹۸۹ واحدی قرار گرفت و پس از ریزش سنگینی که روز گذشته (شنبه) تجربه کرد به مدار صعودی برگشت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس با ریزش ۲ هزار و ۲۷۱ واحدی در ارتفاع ۷۴۱ هزار و ۱۶۲ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به ۷۷ همت و ۵۰۲ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۹۵ هزار و ۱۲۸ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های وبملت، فارس، نوری، ونوین، وامید و شپنا بیشترین تاثیر بر افزایش و نماد اخابر بیشترین تاثیر بر کاهش شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش ۵۵ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۱۲۵ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۲۷ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۹۷ هزار و ۲۰۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریان، قزر، تماوند و تجلی بیشترین تاثیر بر ریزش و نماد‌های آریا، خاور و شگویا بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا