خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دریافت کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها در سامانه رهگیری کارت سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قابل پیگیری است.

به گزارش سایت ایلام رویداد، «پرویز ایدون گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و تحقق مسئولیت اجتماعی، مالکان خودروها در صورت جاگذاشتن کارت سوخت شخصی خود در جایگاه‌ها می‌توانند به سامانه https://gts.niopdc.ir/cart/SearchCard/ مراجعه کرده و با چهار روش وارد کردن شماره VIN خودرو، شماره پلاک، سریال PAN کارت سوخت و یا نام و نام خانوادگی از محل کارت سوخت خود مطلع شده و در اسرع وقت آن را دریافت کنند.

ایدون افزود: از اول دی ماه سال گذشته تعداد 1250 قطعه کارت هوشمند سوخت در جایگاه های سطح استان جامانده است که تاکنون 276 قطعه تحویل مالکین شده است و مابقی کارت ها در جایگاه ها، نواحی و منطقه موجود می باشند، مالکین جهت اطلاع از آخرین وضعیت کارت خود می توانند به سامانه موصوف مراجعه و با در دست داشتن مدارک مالکیتی نسبت به تحویل کارت سوخت خواد اقدام نمایند.

مدیر منطقه ایلام ضمن اشاره به همراه داشتن کارت سوخت شخصی در هنگام سوختگیری به منظور جلوگیری از اتلاف وقت در جایگاه‌ها، تصریح کرد: شهروندان گرامی در صورت مفقودی کارت سوخت با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ نسبت به ثبت درخواست صدور المثنی اقدام نمایند. آن دسته از متقاضیان که هنوز کارت هوشمند سوخت خود را دریافت ننموده‌اند، به سایتpost.ir و https://sakha.epolice.ir مراجعه، یا با سامانه پاسخگوئی ۰۹۶۲۷ تماس حاصل نمایند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا