خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چگونه با اضطراب جنگ مواجه شویم؟

💠کانال تلگرامی فرهیختگان نوشت: چطور از اضطراب جنگ دور بمانیم؟

🔷بعد از انتشار هر خبری که مربوط به جنگ باشد، برخی دچار اضطراب و نگرانی جنگ می‌شوند. این اضطراب گاهی به کودکان و نوجوانان هم سرایت می‌کند. برای در امان ماندن از این ناملایمات که گاهی منجر به بیماری‌های روحی هم خواهد شد، چه باید کرد؟

🔹یونیسف در گزارشی چند توصیه به خانواده‌هایی که کودک نگران دارند، داشته است. توصیه اول این است که احساس واقعی کودکان نسبت به جنگ را کشف کنیم و تلاش کنیم تا قبل از خواب درباره موضوعات مربوط به اخبار با آنها گفت‌وگو نکنیم.

🔷مشاوران توصیه کردند که نگرانی کودکان را کوچک جلوه ندهیم و از برچسب زدن هم پرهیز کنیم. یونیسف می‌گوید بسیار اهمیت دارد که بدانیم کودکان چه چیزهایی می‌بینند و چه چیزهایی می‌خوانند.

🔹در این ویدئو راه‌های مقابله با اضطراب و نگرانی جنگ توصیف شده است.

ویدیو از اکو ایران

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. باسلام کسی اضطراب ندارد بزنی می خوری کودکان اسرائیلی اضطراب داشته باشند و یکی هم اصلاح طلبان بترسند و اضطراب داشته باشند چونکه هرچه باشد اربابشان خورده انصاف نیوز عزیز برای فردا یه ختم هم برگزار کنید هرچه باشد برادران صهیونیسم تان زمینی شدند و ما آمادیم برای جنگ با آمریکا و اسرائیل کودک کش شما نترسید چونکه شماها را نمی بریم؟ به جنگ چون در جبهه جای رزمندگان را می فروشید به دشمن مگر حاج قاسم سلیمانی را نه فروختن هیچ توهین هم کردن بنده در همین سایت به شما اصلاح طلبان قول دادم و روز تصفیه‌ حساب نزدیک هست و این حرف بنده نیست وعده الهی هست

  2. با سلام هرچه پیش آید خوش آید آنها بترسند که اختلاس کردن مال مردم را بردین اموال عمومی را به تاراج بردن ضدانقلاب و وطن فروش هستند ما اول دفاع مقدس هرچه داشتیم درحال حاضر از اون هم کمتر داریم بازهم اگر جنگی بشود آمادیم از کشور شرف و ناموس این ملت عزیز نجیب و وفادار دفاع بکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا