خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واگذاری زمین رایگان به بیش از هزار خانواده سیستانی و بلوچستانی

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان گفت: واگذاری زمین رایگان به هزار و ۳۵۸ خانواده مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این استان تاکنون انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز به نقل از روابط‌عمومی راه و شهرسازی، «عطاء اله اکبری بیان کرد: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تکلیف وزارت راه و شهرسازی تخصیص زمین رایگان به مشمولان طرح است که برای تسریع در اجرای این طرح تاکنون زمین برای ساخت ۵ هزار و ۴۸ واحد در سراسر سیستان و بلوچستان تأمین شده است.

او با بیان اینکه در سیستان و بلوچستان شهرهای زابل، هامون، نیمروز، میرجاوه، قصرقند و فنوج مشمول جوانی جمعیت می‌شوند، ادامه داد: تاکنون در سراسر این استان بیش از ۱۰ هزار و ۲۸۹ متقاضی برای بهره‌مندی از مزایای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند که با پالایش و بررسی‌های به‌عمل‌آمده یک هزار و ۷۲۱ متقاضی واجد شرایط تأیید نهایی شده‌اند.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به استناد ماده سه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت چنانچه فرزند سوم خانواده‌های متقاضی از تاریخ ۲۴ مهر ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد و فرم «ج» آنها قرمز باشد به‌منظور مشوق فرم «ج» متقاضی سبز خواهد شد.

اکبری افزود: براین‌اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

او خاطرنشان کرد: متقاضیان قانون جوانی جمعیت علاوه بر دریافت زمین ۲۰۰ متری رایگان، برای ساخت آن نیز می‌توانند از تسهیلات پرداختی نهضت ملی مسکن استفاده کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا