خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراف پسر ۲۱ ساله به ۲۴ فقره سرقت در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: متهم ۲۱ ساله در بازجویی ها به ۲۴ فقره سرقت از مغازه های شهر همدان اعتراف کرد.

به گزارش سایت همدان پیام، «علی اسدبگی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پس از دریافت گزارش و شکایت هایی مبنی بر سرقت از مغازه، رسیدگی به این موضوع در دستور ویژه کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت. او اضافه کرد: بررسی های اولیه و گزارش مالباختگان گویای این بود که سارق جوان در ساعاتی از روز با مراجعه به این مغازه ها از فرصت حواس پرتی مغازه دار استفاده و اموال را به سرقت می برد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: از دیگر شیوه و شگردهای این سارق سابقه دار، استفاده از پیچ گوشتی برای باز گرفتن قفل مغازه ها و سرقت پتو، رادیو و لوازم برقی، وجه نقد، سنگ فرز و دیگر وسایل بود.

اسدبگی ادامه داد: متهم اقدام به شناسایی مغازه ها با قفل ضعیف، قدیمی و بدون دوربین و آژیر ضد سرقت کرده سپس با بهره گیری از پیچ گوشتی نسبت به باز کردن در و سرقت اموال موجود در مغازه اقدام کرده است. وی گفت: عوامل دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، سارق را شناسایی و در یک عملیات او را در مخفیگاهش واقع در مناطق حاشیه شهر همدان دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان اضافه کرد: متهم در یک مورد اقدام به شکستن شیشه یکی از مغازه ها و سرقت ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد از دخل مغازه کرده بود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا