خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین تغییرات قیمت مرغ در بازار اصفهان

رئیس اتحادیه گوشت سفید استان اصفهان گفت: قیمت مرغ کشتارگاه با احتساب هزینه حمل و نقل (کیلویی ۹۰۰ تومان) با قیمت ٧٣ هزار و ۵۸۰ تومان در اختیار واحدهای صنفی قرار داده می‌شود و با سود خرده‌فروشان (کیلویی چهار هزار تومان) به قیمت ٧٧ هزار و ۵۸۰ تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

بهنام جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صاحب نیوز (اصفهان) گفت: قیمت میانگین هر کیلو مرغ زنده ٥٢ هزار و ۵۰۰ تومان محاسبه شده و با احتساب هزینه حمل (کیلویی ۸۰۰ تومان)، کارمزد کشتارگاه (کیلویی یک هزار و ۷۴۰ تومان)؛ مرغ درب کشتارگاه به قیمت ٧٢ هزار و ۶۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

او ادامه داد: قیمت مرغ کشتارگاه با احتساب هزینه حمل و نقل(کیلویی ۹۰۰ تومان) با قیمت ٧٣ هزار و ۵۸۰ تومان در اختیار واحدهای صنفی قرار داده می‌شود و با سود خرده‌فروشان (کیلویی چهار هزار تومان) به قیمت ٧٧ هزار و ٥٨٠ تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه گوشت سفید با بیان اینکه از آغاز سال ۱۴۰۳ تاکنون تخلفی گزارش نشده است، عنوان کرد: با توجه به پائین بودن مصرف، نرخ مرغ کاهش یافته است و در نتیجه مرغ زنده به اندازه نیاز و حتی بیش از آن موجود است.

جعفری در پایان اذعان داشت: مصرف‌کنندگان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این حوزه به اتحادیه گوشت سفید، بازرسی اصناف یا اداره تعزیرات مراجعه و یا با سرشماره ۱۲۴ تماس بگیرند و گزارش خود را ثبت کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا