خرید تور تابستان ایران بوم گردی

همه چیز درباره رواشناسی رنگ لباس در سال 1403 | کدام رنگ ها شما را جذاب می کند

رپورتاژ آگهی

چکیده : بدون شک رنگ‌ها بر اعماق روح و روان انسان‌ها نفوذ می‌کنند. انتخاب رنگ مناسب لباس میتواند نشان دهنده شخصیت و یا حتی وضعیت روحی و روانی شما باشد.

همه چیز درباره رواشناسی رنگ لباس در سال 1403 | کدام رنگ ها شما را جذاب می کند

بدون شک رنگ‌ها بر اعماق روح و روان انسان‌ها نفوذ می‌کنند. انتخاب رنگ مناسب لباس میتواند نشان دهنده شخصیت و یا حتی وضعیت روحی و روانی شما باشد.

خبرگردون | رنگی که شما برای رفتن به سرکار و یا مهمانی استفاده می‌کنید، محرک دیداری قوی محسوب می‌شود و نه‌ تنها شما، بلکه ممکن است اطرافیانتان را افسرده یا حتی شاداب کند. پس برای آن که آرامش بیشتری داشته باشید و یا در روز‌های نه‌چندان خوب، حالتان دگرگون شود، در انتخاب رنگ‌ها و تیپی که می‌زنید بیشتر دقت کنید؛ مخصوصا هنگام انتخاب استایل و مدل لباس که با توجه به رنگ سال 1403 انتخاب کرده اید. درواقع انتخاب رنگ بسیار مهم است چرا که برخی رنگ‌ها انرژی‌زا هستند و برخی دیگر به شما آرامش می‌دهند.

زرد هیجان‌انگیز

لباس‌های با طیف رنگ زرد و یا نارنجی روشن، مناسب روز‌هایی هستند که غمگین و بی‌حوصله هستید؛ درواقع، رنگ زرد کمکتان می‌کند که از حال و هوای گرفته خارج شوید. فراموش نکنید که تیپ زردرنگ شما را باهوش‌تر نیز نشان می‌دهد. اما مراقب باشید که با پوست صورتتان هماهنگ باشد و در تضاد نباشد.

سبز آرامش‌بخش

سبز‌ها، ملایم و آرامش‌بخش هستند و استرس را به‌شدت کم می‌کنند. پس در ایام امتحانات از لباس‌های طیف سبز استفاده کنید. سبز یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های فصل بهار هم است. اگر قصد دارید لباس سبزرنگتان بیشتر به چشم بیاید، آن را با رنگ‌های خنثی ست کنید.

آبی تأثیرگذار

آبی نیز خاصیت آرامش‌دهندگی دارد. اگر در روزی پراسترس، قرار مهمی دارید، حتماً آبی بپوشید؛ چراکه رنگ‌های با طیف آبی مستقیماً برطرف مقابل تأثیری مثبت می‌گذارند. با استفاده از رنگ آبی، می توانید استایل مردانه مناسبی برای قرارهای کاری داشته باشید. به علاوه آبی کمکتان می‌کند بر اعصابتان مسلط شوید. اما اگر غمگین و افسرده هستید، از پوشیدن لباس آبی خودداری کنید. جالب است بگوییم که لباس آبی حتی فشارخون را هم کاهش می‌دهد.

قرمز آتشین

اگر قصد دارید تمامی توجهات را به سمت خودتان جلب کنید، قرمز بپوشید. لباس قرمز اعتمادبه‌نفس را افزایش می‌دهد. رنگ قرمز در حقیقت زمانی مناسب است که به یک شام دونفره دعوت شده‌اید. فراموش نکنید که رنگ قرمز اشتهاآور هم هست و میلِ به خوردن هله‌هوله را بالا می‌برد. اگر دنبال تناسب اندام هستید، کمتر به سراغ رنگ قرمز بروید.

صورتی دخترانه

صورتی رنگ موردعلاقه بسیاری از بانوان جوان است. این رنگ هم آرامش‌بخش است، اما اگر احساس می‌کنید به انرژی بالایی نیاز دارید، تیپ صورتی انتخاب مناسبی نیست. لباس‌های صورتی‌رنگ خود را برای قرار‌های عاشقانه کنار بگذارید.

سفید تابستانه

سفید بازتاب‌دهنده نور و تداعی‌کننده روز‌های تابستان است. بسیاری از روانشناسان سفید را نشانه آرامش، معصومیت و پاکی می‌دانند. بهتر است سفید را با یکی از رنگ‌های گفته‌شده ست کنید تا اعجاز آن را به چشم ببینید.

مشکی نماد قدرت

سیاه و تیپ مشکی نماد قدرت، جدیت، مسئولیت‌پذیری است؛ پس اگر به مصاحبه کاری می‌روید، حتماً با زدن تیپ مشکی، موفقیت خود را تضمین کنید. برای زنان، رنگ مشکی نشانه وقار و متانت است و برای لباس مجلسی نیز بسیار کارآمد بوده و مورد استفاده قرار می گیرد اما بهتر است هیچ‌گاه تیپ کاملاً مشکی نزنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا